Düşmanlarinizi kendinize guldurdugunuz bir dönem oldu mu?

İş yerinde kuyumu kazan vana mobing yapanlar yüzünden istifa ederek ayrıldım. 9 ay oldu isim yok.. 29 yaşına gireceğim eşimde yok hala aile evinde oturuyorum. Aylarca önce bir dugunde rastladim tekrar o sinsirellalara biri terfi almış, benden birkaç ay sonra.. benim emekler yerle bir.. şuanda da muhtemelen bir taraflariyla guluyorlardir hala iş bulamamis b.. k bulur vs diye...

Düşmanlarinizi kendinize guldurdugunuz bir dönem oldu mu?
Cevapla