Küp sekeri n'apiyim ya oturup ayrıtlarını köşelerini ayırıp geometri problemine mi cevireyim🤔 o kadar cimriysen girişmeyecektin en baştan bonkörlüğe hic Tuzlu tenedos
Espriden anlayacak cılkını çıkartmayacak olgunluga sahip olduğunu düşünmüş bulunduğum tüm sıkıntı bende afedersin😥 her sakallıyı dedem sanmadığım gün, her 2 kol 2 bacağı da insan sanmam diye düşünüyorum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Barış ismi bence yakışıklı olma ihtimali yok. :D :D
Sendeki gözler bende de olaydı ya😂😂 bi megan fox bizden de cikardi🤔😆
shsjljk teşekkür ederim ✨ bence megan foxsun zaten 😂😂
Mila kunis desek neyse de megan çıkmaz be😂 bol gönlüm için teşekkür ederim ama o senin güzelliğin
Rica ederim çıkar bence ya neden çıkmasın hislerim kuvvetlidir 😂
😂😆
Elif ismine sahip olan kızlar istisnasız güzel oluyor.
İsmimi direk sorabilirdin ne gereği vardı soru açmanın
Ooo tenedos bey gelmiş. Daha az mi narsist olsanız? Dünyanın yörüngesi değilsiniz zira🙄😂
Yörüngesinde **
Daha çok bi güneş diyelim brmcede çok haklısınız efenim
Gunes gitmez sana ben tenedos demeye devam etsem olmaz mı? 🤔 cok sevdim bırakamıyorum
İsim değil kız yörünge olarak dedim
Biliyorum😂 nasıl anlamak istiyorsam öyle anlarım ben bazen boş ver alışırsın cok ş'eapma😂
Geceme ay gündüzüme biraz güneş sal
Bazen karanlik bazen aydinlik olursak ya dengesiz oluruz ya bukalemun🤔 Ordan yarim kilo denge alayım ben renkten renge girmek hiç benlik değil 🙄
Tuzlu fıstık verim abla taze bugün geldi
Tuzu sevmiyorum ya aramız yok hic küsüz 28 yıldır barışmayı düşünmüyorum bu saatten ağzıyla kelebek de tutsa ama şeker olursa hayır demem
O zaman sana şu beyin şeklindeki renkli leblebilerden ayarlayalım 250 gram
Lokum mokum varsa daha iyi olur😂 şöyle puskevit arası off hayır demem için şuurumu komple yitirmem lazım ona güllü olsun bir de pl.. s
Akşam akşam masrafa sokma küp şeker neyine yetmiyor
Küp sekeri n'apiyim ya oturup ayrıtlarını köşelerini ayırıp geometri problemine mi cevireyim🤔 o kadar cimriysen girişmeyecektin en baştan bonkörlüğe hic Tuzlu tenedos
Beygir miyiz ayrıca? 😂😂 küp şeker sevelim
En başta fıstığı alacaktın işi tatlıya bağlayacaktık tatlı sorununda kalkacaktı ortadan
Nebilim geçen at gibiyim felan diyodun
Oturdugun organından sallarsan okurken gözün kanar kaybol hadi 😂
Nihıhıhıh kaybolmuyom nolcak
Hızımı alamıyorum küfrederken ben bazen skt git şurdan ayar oldum Şu an
Sakin ol ne dedik Manyaaaa bah
Yorumu da kaldırmıyorum ibret ol elaleme diye. Ha bir de gören insan sanmaya devam etmesin seni diye hani ufuklarını genisletelim
Çamurunu da seni de... ama bil bakalım ne yok?🤔
Sen geyik yapınca iyi biz yapınca niye sorun ettin anlamadım gizleyecek bi yorum yok ki ortada anlamadım sorun ne shdhdjdkf
Espriden anlayacak cılkını çıkartmayacak olgunluga sahip olduğunu düşünmüş bulunduğum tüm sıkıntı bende afedersin😥 her sakallıyı dedem sanmadığım gün, her 2 kol 2 bacağı da insan sanmam diye düşünüyorum
Ne deyim bende espri yapmıştım ama sende anlamadın demek ki. Yapacak bir şey yok hadi eyvallah
Sen söylemediğim birseyi söylemişim gibi lanse ettin öyle espri mi olur ya espri malafatsan sallayınca espri olmuyor
Her şakanın bir adabı var. Sen üslup bilmeyen biriymişsin
peki özür diliyorum oldu mu
Özre önem vermem, yapılmamasını hiç ozre gerek duyulmamasini tercih ederim. Karşılaşmazsak yokmuş gibi davranırsan daha kâfi benim için özürdense
peki nasıl isterseniz ekselansları 🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️
Berk ve Aras 😄😄😄
Ikisi birlikteyken güzel isim olurmuş bu arada 😂 hemen çocuk yapıp isim olarak koyasim geldi 😂
Haha ikisi bi zaten bende 😄😄 o zaman şimdiden hayırlı olsun sana 😄
Annene saygilar:)) zevkli kadınmış 😂
Teşekkür ederim ederiz 😄
Rica rica😂
Nurten