Yeni insanlarla tanışmak için ne yapabilirim?

Okullar bitti ve kendi yasitlarimla internet dışında nerede tanisabilirim nasil konuşma falan baslatabilirim bilmiyorum. Bu devirde internet dışında bir kafede veya ne bileyim kitapcida falan birileriyle nasıl tanisiliyor artık tuhaf mi bu şekilde tanışmak? Bi yandan devir devir de değil yani kimseye de guvenemiyo insan o ayrı bir mevzu zaten de neyse. Yeni insanlarla nerede nasıl tanisabilirim fikri olan var mı?
Yeni insanlarla tanışmak için ne yapabilirim?
Cevapla