Kendi param var ama eşlerinden destek gören arkadaşlarımı görünce üzülüyorum. Haksız mıyım?

Calisiyorum evet kendi paran olması güzel ama şuda var artik onun herşeyi var hani gerek yok modunda oluyolar ya ona çok üzülüyorum mesela arkadaşlarim ehliyetinden herşeyini eşleri aldı öğretti bende isterdim böyle kavga ede ede nazla niyazla bana öğretsin mesela telefonum eskidi ya kıyamadım aldım diyor eşleri bizdeyse onun parası var gerek yok diyolar ne biliyim param var ama bu sevinçlerim yok çok üzüyor beni ya 😅

Güncellemeler
+1 yıl
Ya o nasil başlik öyle sormadim ki benn
Kendi param var ama eşlerinden destek gören arkadaşlarımı görünce üzülüyorum. Haksız mıyım?
Cevapla