Güncellemeler
+1 yıl
Ya o nasil başlik öyle sormadim ki benn
Calisiyorum evet kendi paran olması güzel ama şuda var artik onun herşeyi var hani gerek yok modunda oluyolar ya ona çok üzülüyorum mesela arkadaşlarim ehliyetinden herşeyini eşleri aldı öğretti bende isterdim böyle kavga ede ede nazla niyazla bana öğretsin mesela telefonum eskidi ya kıyamadım aldım diyor eşleri bizdeyse onun parası var gerek yok diyolar ne biliyim param var ama bu sevinçlerim yok çok üzüyor beni ya 😅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Bırak işi madem kocandan harçlık al.
Bi de öyle dene. Şaka yapmıyorum madem hevesin var 😊
Deniycemm
Sonuçta ortada bir evlilik var, iki hayat birleştirilmiş bence destek alınması absürt bir durum değil.
Aslında kocan artık sana bakmakla mesul ondan para istemen kadar normal bir şey yok. Ama kendi mesleğini de bırakma kendi kazandığınla mesela git altın yaptır, yatırım yap kocanınkilerle de başka bir şey yap.
Sen ayakları üzerinde duran güçlü bir karaktersin senin tam tersinde kocasına el açan kişiler sana üzücü geliyor bulunmuş olduğun konumdan dolayı
Onların kolay yaşamı, seni cezbediyor.
Hii kolaayy
Güçlü olmak zoruna mı gidiyor 😄
Evet aptali oynamak daha güzell
Hep biseyler eksik kalmak zorunda zaten
Evett güclü kadin olunca pek tarafina bakan olmuyor 😇
Yalnız isen özenirsin bazen birşeylere :)
Evet
bzMki de ram bir enkaz
Niyekiu
ealla ne alsam beğenmez
paramız warkende aynı yokkende hep ister
sen nasıl sn
için çok mu dolu
Ehhh
yenimi ewlisnz
Bekârim benn
üzüntün nedendir