
Çoğu kişinin babasi facebook ınstegram nedir bilmez , önemli kıymet bilmektir. 6 Şubat 4.17 de bazı babalar evlatlarini bazi evlatlar babalarini kaybetti, biraz sessiz ve duyarlı olunamazmı sizce ben mi yanlış düşünüyorum

Çoğu kişinin babasi facebook ınstegram nedir bilmez , önemli kıymet bilmektir. 6 Şubat 4.17 de bazı babalar evlatlarini bazi evlatlar babalarini kaybetti, biraz sessiz ve duyarlı olunamazmı sizce ben mi yanlış düşünüyorum
Hiç bir şey düşünmüyorum ama yanlış. çünkü zaten önemsiz bir gün benim için hata böyle bir günün kutlanması bile yanlış bunu hak etmeleri lazım önce. yine de beni ilgilendirmiyor umurumda değil. ben sadece anneler gününü kutluyorum. o da zaten kendi annem hariç annelerin gününü kutluyorum.
Bana samimiyetsizce geliyor. Çok seviyorsanız babanızı gidin elin öpün hayır duasını alın. Bunu da sadece babalar gününde yapmayın her zaman yapın. Öyle sosyal medyasa wp durumlarında canım babam iyi ki varsın yazmakla olmuyor.
Teşekkürler biz de inşallah sizin Anneler gününü kutlarız
Tamam kutlu olsun. iyi ki aramızdasın💐
Olmamalı ya sosyal medyada kutlanmamalı deprem olmasa da aynı şeyi söylerdim bu günler gerçekten mantıksız baban varsa ona hatırlat sevdiğini her gün vs ama özellikle sosyal medyada paylaşmak cidden duyarsızlık babası olmayan insanlar da var bu hayatta gerçekten kalp kırıcı bir şey
Cevap
22Cevap
Çok haklısın gerçekten babasının halini hatrını sormayanlar bugün boy boy story paylaştı okadar sahte ve yapmacık geliyorki bana , bende bugün babamı görüntülü aradım konuştum halini hatrını sordum ama instigramlarda paylaşma gereği duymadım bile
Herkes, her şeyi yaşamış olabilir. Bu yakın zaman önce olabilir, uzun zaman önce olabilir. İnsan arada acısını hatırlayabilir, içi sızlayabilir; bu da normaldir.
Normal olmayan, en minnoş duygularla yapılan harekete bile bilenebilecek kadar negatif bakmaktır hayata.
çok yanlış buluyorum aynı şekilde anneler gününü de kutlamayı netice de annesi babası olmayan insanları da düşünmeli
bir kere bile ordan foto ile kutlamadım öyle netice de elalemin bilmesine gerek yoktur
Gösterişin her türlüsü yanlıştır.. aslında sosyal medyada gözümüze soka soka ne ana baba gösterişi ne araba ev para görgüsüzlüğü ne de börek çörek kebap reklamı yapılmamalı bence. E olan var olmayan var
Hayat devam ediyor. Ateş düştüğü yeri yakıyor. Haberlerde şehitliği ziyaret edenleri gösteriyorlardı. Bir babanın evladının mezarına bakışı vardı...
Her Nefis Ölümü Tadacaktır..
Klasik olmuş artık önemli olan gerçek hayatta değerini bilmek önemli şimdi insanların birçok hayatta kendi değerini bilmiyor öldükten sonra da ağlıyor
Tamamen gösteriş hanımefendi aslında gerçek te olan aşağıdaki ki gibi
https://youtu. be/UY5QUznUb_E
Tamamen gösteriş amaçlı naçizane fikrim , babanla arandaki özel bir bağ bu kimseye bir şey kanıtlamak zorunda değilsin 🙏🍀
Babalar gününüz kutlu olsun. Babanızla birebir babalar gününü kutlarsanız daha güzel olur.
Ticari faaliyet hep, kimsenin babaları ve çocukları umursadığını düşünmüyorum.
Cok dogru bulmuyorum olan var olmayan var herkes kendı evınde kutlasın bence
Babamla kutlarım orada millete gösteriş yapmak için değil
babasına mesaj atabilirler ya da yanında kutlayabilirler ama sosyal medyada kutlamak çok saçma ve komik 😄
Klasik herseyi sosyal medyada yaşayan kişiler normalde gram değerini bilmezler ama storylerde özlü sözler filan takılırlar
Bende kaybettim fotosunu koysam neye yarar ama onlarda haklı sevdigi babası yanında hayat kimin ne olacağı belli olmuyor
özel kutlamaların sosyal medyada paylaşılmasını çok doğru bilmiyorum
hiçbirini kullanmıyorum hepsini kapattım adreslerin
Lüzumsuz ve samimiyetsiz
Hassasiyetli değil kimse umurlarında olmaz
😂devir kendini etiket etme devri
Hiçbir şey ifade etmiyor.
kapitalizme hizmet olarak goruyorum
Ben sosyal medyada öyle yazılar yazmam
Dostlar alışverişte görsün
Bu günler tam saçmalık
samimi gelmedi
Hoşuma gidiyor
Haklısın 👍
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?