Mağazada çalışıyorum insanlar kıyafetleri açıp açıp atıyorlar dağ gibi yapıyorlar kıyafetlerin olduğu yeri bende biraz sinirliyorum
Müşterinin biri ürüne uzanamamis beni çağırıyor al diye boyum 1.56 senin alamadığını ben nasıl alayım
Mağazada çalışıyorum insanlar kıyafetleri açıp açıp atıyorlar dağ gibi yapıyorlar kıyafetlerin olduğu yeri bende biraz sinirliyorum
Müşterinin biri ürüne uzanamamis beni çağırıyor al diye boyum 1.56 senin alamadığını ben nasıl alayım
Seni çağırmasının sebebi bu tarz durumlara alışık olduğun için bir sopayla kıyafeti alabileceğini düşünmeleri
Ayrıca müşterilerin böyle yapması gerici bir durum tabii ki almayacakları kıyafeti kırıştırıp köşeye atmaları falan.. Ama senin işinde bu zaten mağazanın düzenini korumak ve bunu yaparken markanın saygınlığını bozmamak
Ve yaptığın işin zor olduğunu düşünsen de inan bana kolay bir işte çalışıyorsun fırında 1 ay çalışıp tekrar eski işine dönsen bunu anlarsın,
Kısacası sinirlenecek bir şey yok tek sorun bir hedefin olmadığı için hayat seni sıkmaya başlamış bir yolda ilerliyorsun ama bu yolun nereye gittiğini bilmiyorsun.
Ya sonra o sopa kısmını düşündüm de zincirleri olan büyük bir mağazada çalışıyorum pazar yeri değil sopa olsun ben alayım
Daha önce bir sürü işte çalıştım en güzeli mağaza serin serin ben donercide de çalıştım sıcakta biliyorum yani
O zaman diğer çalışanlara sorabilirsin ya da kendine bir taktik geliştirir öyle alırsın çalışmanın bir yanı da bu değil midir zaten çözüm üretmek, Ve tebrik ederim çoğu kızın derdi aşko kuşko dolaşıp , erkek kovalayıp, kim kime ne yapmış ona bakmakken çalışıyorsun sende ışık görüyorum 👍
Dkdkdkdk o şeyleri ben işsizlikten yapıyorum evde durunca o kızlardan hiçbir farkım kalmıyor bende ondan öyle yaptım
Cevap
4Cevap
Kıyamam sana lan. Neyse şöyle düşün onlar öyle dağatmazlarsa ürünleri sen işsiz kalırsın
Evet orasida doğru bende kendimi öyle teselli ediyorum kdkdkdkd
Gizliden çıksan ya
Çıktım
Gt
Sadece iş yerinde sinirliysen işi sevmedigin içindir. Tabi kim istedigi iste calışıyor ki. Ama bunun senin işin oldugunu once idrak et. Çünkü yapmak zorundasın.
Yaaa evette zorunda deme tilt oluyorum
Ben sınıf öğretmenliği okuyorum sence o işi sever miyim çünkü insanlarla uğraşmasıni pek sevmiyorum
Bende çocuk gelişimi okudum. İnsanları sevmiyorsan cok zor ama çocukları seviyorsan yapabilirsin neden olmasın ki. sen onlara yol gösterici olacaksın. şuanki işinden dolayı insanları sevmiyorsundur bence. Çünkü hem sevmedigin bir iş sanirim hemde magazalarda insanlar calisanlara tepeden bakar ezer aşagalar. Nerden biliyoraun diye sorma 🙃
Çalışmayı seviyorum aslında
Çocukları seviyorumda diyorum insan sevmeyen çocuk sever mi kenfimi mi kandiriyorum acaba sadece
Bence temel sorun
Ney
Evet insanlarla uğraşmasıni sevmem ama ilkokul öğretmenliği okuyorum
Çokta mecbur değilim harçlık çıksın yeter kafasindayim
Ne alaka kdkdkdk zaman geçsin diye çalışıyorum
Dua et diycem de ,,
Eeee
Başka bir işte calis
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?