Benimki tatile giden komşuların kedilerine bakmak galiba 😻😻


Maalesef şu an için hayatta bir hedefim ya da vazifem yok yani daha çok anlık yaşıyorum ama asıl amacım yani ne olursa olsun mutlu olmak. aldığım tüm kararların arkasında zaten mutluluk var tek fark bu hedef değişebilir mesela iş bulunca da mutlu olurum ya da hayatta aşkı bulunca da mutlu olurum ama mutluluk olmaz olmaz benim için hayat amacım bu şimdilik
Ayyy şu bebekten keşke bana da verseler bi tane yaa. En hakiki vazifem bence kremalı mantarlı tavuklu makarna yapmak
kazık yemek aşko sanırım alnımda gelin kazığı bana sokun yazıyor
yeminimee kuraaan
Cevap
13Cevap
bizde böyle komşu ne gezer 🥲 ancak bakıcılara bırak 😅
Köpek karakterli erkeklerin burnunu sürtmek ve sonra pislik gibi eğlenerek gülmek.
Hep şu oldu aileme gururlu bir evlat olmak
Ve tüm kızlardan farklılık yaratmak
Oy kedoslar bende severim tomlar diri diri tomlar ciki ciki tomlar
Ne tatlış bu 🤷♀️
Yatışa bak belli keyfi yernde heyue
Ay ne tatlı bir kedicikmiş yaa 😻.
Kızların üni den mezun olana kadar sponsoru olmak..
Hahahahahahaaa çok güldüm ya aferin sana.
@Suuuuuuuuuuuuuu amme hizmeti yapıyoruz. Cennetligim valla. Birdahaki müşteri olmak ister misin ahahah
Erkekleri kullanmayı severim ama Benim sponsora ihtiyacım yok:)
@Suuuuuuuuuuuuuu ooo ne şekilde kullanırsın?
Rintintin.
Ooo iyi at binerim diyorsun yani. Bu arada ben kendimi kullandirmadim. Tabiki sponsorluk işin sakasiydi. Hersek karsiliklidir
Anne olmak minik bir prensese her şey olmak🎈🌺
5 kedimiz var onlara bakmak ☺️
Kız arkadaşlarımin dertlerini dinlemek sjsjsjsj
İtlik serserilik 🤣
Arkadaşlarımın bütünleme sınavlarına girmek.
Hiç düşünmedim nasıl bir vazifem olabilir ki
Bilimde farkındalık yaratmak
5 kedi olan ben 😂
Annelik
Ders vermek 😅
Yeğenlerime Bakmak
kalabalık yapmak figuranım
İlim irfan
Dolandırılmak ya
Annelik
Spor
Çok oooo
Yemek yemek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?