Turkiyede iş verenler 🤨 neden bu kadar uyanık?

Selam 👋

ben Malta’da dil kursu bahanesiyle 2 sene kaldım. Tekstilde 1,5 sene çalıştım orada kalite kontrol elemanı olarak çalıştım. Sadece bobinleri kontrol edip paketliyor çuvala koyuyordum tek işim buydu.

Türkiye’ye geleli 3 ay oldu burada sıkıntıdan yine çalışmak istedim ve organize sanayiye girdim.

yine aynı işi yapıyorum ama bu sefer daha çok çalışmak zorundayım. Yaptığım işleri yazıyorum.

Turkiyede iş verenler 🤨 neden bu kadar uyanık?
  • bobinleri makinaya ben diziyorum
  • bobinleri ben fırınlıyorum
  • kalite kontrolü ben yapıyorum
  • ürünleri ben paketliyorum
  • ürünleri ben çuvallıyorum
  • ürünleri depoya ben taşıyorum

bunlar yetmez gibi muhasebesini tutuyorum ve belirli bir sayının altında yaparsam hesap veriyorum 😡

maltada 4 kişinin yaptığı işi bir kişiye yüklüyorlar ve sadece asgari ücret alıyorum 🤬

Güncellemeler
+1 yıl
Bu gün istifa edip çıktım 🙌
Baktım sadece 330€ veriyorlar bu kadar çalışmaya hemde haftada 6 gün çalışıyoruz tatil vermiyorlar 😑 bende 2 haftalık saçma sapan çalışma kariyerime son verdim. Umarım bundan sonra bir daha bu ülkede çalışmak zorunda kalmam 🫷🏻🤞🏻

Turkiyede iş verenler 🤨 neden bu kadar uyanık?
Cevapla