Merhaba 2 gün önce eşimle şakalaşırken yanlışlıkla elim ağzına çarptı diş etinin kanadığını söyledi ben de özür dileyip göstermesini istedim göstermeyince gülerek yalancı dedim 2 3 dk sonra yanına gidip sarıldım öptüm ama tepki vermedi birlikte içeriz diye kahve yapmaya gittim geldiğimde yoktu aradım meşgule attı bi kaç kere daha aradım yine meşgule attım mesajlarıma dönmedi 1 saat sonra eve geldiğinde hiç bişey olmamış gibi bir selam bile vermeyip sigarasını yakıp oyuna girdi bekledim biraz belki konuşur diye ama konuşmadı sonra ben de beni anlaması için habersiz bi şekilde gidecek başka yerim olmadığı için eltimin yanına gittim saat gece 11e kadar oturdum ama ne aradı ne sordu eve geldiğimde uyumuştu bir sonraki gün hiç bişey yokmuş gibi sohbet ettik biraz sonra kuzeni aradı abartısız 2 saat durmadan konuştular en sonunda biraz yüzümü buruşturdum konuşmama bile izin vermeden çok rahatsız oluyorsan çık git burdan dedi ben de zoruma gittiği için sinirlenip canım mal dedim ve çıktım gece de yanımda yatmadı ikimizde birbirimizi konuşturmuyoruz şu an
Ben kullandığım argo kelimelerden dolayı konuşmadığını düşünüyorım çünkü ona karşı mal canım ya da yalancı ve benzeri kelimeleri kullanmamdan hoşlanmıyor ama çok kırıcı davrandığı için barışmak için adım atamıyorum sizce ne yapmalıyım
Ben kullandığım argo kelimelerden dolayı konuşmadığını düşünüyorım çünkü ona karşı mal canım ya da yalancı ve benzeri kelimeleri kullanmamdan hoşlanmıyor ama çok kırıcı davrandığı için barışmak için adım atamıyorum sizce ne yapmalıyım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer