Kadınlar neden hemcinslerinin başarılı olmasından nefret eder😈😑😅?

Günaayyydıınnn🤗 her nerede yaşıyor ve yaşatılıyorsanız! Aramıza yeni katılan üyelere sevgi dolu , pozitif dolu enerjimi bu gavurrr ülkesinden yolluyoreee🤪😍😅

... başarısından, güzelliğinden, herşeyini takip edip içten içe kuduranlar bile var o derece yaniii niye kardeşim diyesim var gerçekten anlam veremiyorum... git hastaneye tedavi olll diyesim geliyor her cekemeyen anten hissettiğimde! Peki sen bu konu hakkında ne düşünüyoreee? Gülüyorum ama burama kadar geldiiii varyaa... sakin olmam lazım sakinnnn😶😝😝😅

#başarılıolmaksuçmu #güzelolmaksuçmu #kadınlar #hemcinlerim #gurur #örnek #almakyerinekendiniziyerleraltınakoyuyorsunuzvekendiözdeğerinizimahfetmektesiniz 👎🏻

Güncellemeler
+1 yıl
Günaydınnn gurban olduklarımm...

Valla herkes kendine yakışanı yapar, yapıyor o nedenleee hiiiç beynimi gereksiz şahsiyetler için yoracak değilim. Kıskanan uzaktan çatır çatırrr kıskanmaya devam etsin. Hayat bize güzelll der hayatımıza yaydığımız pozitif enerjimizle ve olağanüstü aoramızla yola devam.

Sorun aslında neyden kaynaklanıyor biliyormusunuz arkadaşlar? İnsan özünde kendini sevmeyince her yer onun için cehennem.
Kadınlar neden hemcinslerinin başarılı olmasından nefret eder😈😑😅?
Cevapla