Genelde erkek tarafi itici olur ama bakalim🤭
Kiz tarafı

Erkek tarafı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Bence kız tarafına yakın oturulmalı hatta ben evlenecek durumu bulsaydım zaten bu şehiri terk ederdim kesinlikle. eşim nerede yaşıyorsa onun yaşadığı yere giderdik ya da buradan en uzağa
Cevap
7Cevap
Aslında böyle seyler fark etmez önemli olan evlendigın insan sana hep yakın olması gerisi hikaye
Beni iç güveysi alsınlar da, gerekirse kız tarafının evinde bilem otururum 🤪
Her ikisindende inşallah 2000km uzak olmayı düşünüyoruz
İkisinden de uzak kalınmalı isteseler gelirler istesek gideriz
Hiç birine kimsenin olmadığı bir şehre gidin mutlu mesut yaşayın
Kız tarafı ağır basıyor ortada bulursan çok nadir olur mükemmel olur !
İkisinde de uzak durulmalı
Evlenince bu işleri bırakında mutlu olmaya bakın
İkisine de uzak olmalı
İkisine de eşit mesafe uzakta.
Her iki tarafa da değil.
Hic birine nasil istiyorsan öyle olur
İkisi de uzak olmalı.
ikisinden de uzak
kız tarafı
Hiçbirine. 😃
Bence hiçbirine yakın olmamak
Hiçbiri
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?