Düğün erkek tarafında mı olmalı kız tarafında mı?

Sözlümle arası 1 saat olan yerlerde yaşıyoruz benim yaşadığım yer 150 bin civarı nüfusa sahip, kızsa büyükşehirlerden birinde bu tutturdu ille benim tarafta olacak diye bir yer de görmüş güzel, tamam benim taraftaki düğün salonları o kadar güzel değil ama düğün onun şehrinde olursa bizim taraf zırlayacak. Kıza dedim madem iki tarafta da olsun yok diyor gelinliği iki kere giyip çıkaramam ne alakası var dedim ama sonra nette biraz karıştırınca gördüm ki bazı kadınlar buna takıntılıymış, kadınla da tartışılmaz hep haklı çıkar ya sen erkeksin sana kalsa düğün bile olmaz bu benim hayalim deyip topu taca atıyor napcam ben, ben dedim olacak mı diyeyim, tamam sen nasıl istersen mi? Hay düğün adetlerine osurayım
Güncellemeler
+1 yıl
Herkese benden şuku
Güncellemeler
+1 yıl
Ya unuttum beyler bayanlar sonradan o şehire yerleşecek olmam olayı değiştirir mi?
Düğün erkek tarafında mı olmalı kız tarafında mı?
Cevapla