Bugün doğum günümdü ve arkadaşlarım kutlamadı, arkadaşlığımı bitirmeli miyim?

Arkadaşlığımı bitirmeli miyim? Her sene her sene bu oluyo. Görmezden gelmeye çalışıyorum ama mümkün değil. Bana gelip pasta alın hediye alın şah şahlı şeyler yapin demiyorum sadece iki laf. İyi ki doğdun veya doğum günün kutlu olsun demek.1,2 arkadaşım dışında kimse kutlamadı. Unutmuştur falan şeyini geçiyorum insan unutsa bile kaydeder bir köşeye. Ben gecenlerde pasta aldim hediye aldım kutladık bi arkadaşımın dogum gununu. Ya ben bunu da istemiyorum sadece iki laf. İnsan değer verdiğinin böyle özel günlerine de değer vermez mi?
Bugün doğum günümdü ve arkadaşlarım kutlamadı, arkadaşlığımı bitirmeli miyim?
Cevapla