Sadece guzel oldugunuz icin mobinge maruz kalmak, yalniz birakilmak acı bir durum degil mi?

Hayattan bezdim arkadaşlar , hayatımın en kara günlerini yaşadım diyebilirim, selam verdim cevap vermediler veya ters cevap verdiler, asla hiçbir sohbete dahil edilmediği gibi nispet yapar gibi yanımda gruplasmalar yapılıp kahkahayla sohbet edildi. Ben bir şey söylediğimde ise duymazdan gelinip cevap dahi vermediler bunu nerdeyse iki yıl yaşadım. Öyle nefret ettim ki her şeyden orada olmak artık bana eziyet gibi geldi. Her şeye küstüm kimseyle konuşmamaya başladım. bu defa da konuşmayan ben misim gibi lanse edildi o konusmaz denildi. Öyle vicdansiz Öyle merhametsiz insanlar ki. Bu kadar kötülüğün olduğu bir dünyada kimseye kötü niyet beslemeyen vicdanlı merhametli biriyim ama kimse için bunun bir önemi yok. hic birine hakkımı helak etmiyorum.

Sadece guzel oldugunuz icin mobinge maruz kalmak, yalniz birakilmak acı bir durum degil mi?
Cevapla