Aile & Toplum İnsanlara bakınca hep 'birilerinin evladı, çocuğu' düşüncesine giriyorum. Yaşlanıyor muyum? u cαssíєєє Takip Et Master Yaş: 102 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 53 Yapay Zekaya Sor Noluyor bana teyze mi oldum ben, nene mi oldum, haminne mi dicekler bana 😱 Gelecekteki ben İnsanlara bakınca hep 'birilerinin evladı, çocuğu' düşüncesine giriyorum. Yaşlanıyor muyum? Cevapla Evlilik Soruları Beğen Paylaş Takip Et 8 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı. Bence yaş ile ilgisi olmayabilir anaçlıktan olabilir abla :( bende yaşlandım gibi hissediyorum bazen 1 3 Yorumla u cαssíєєє +1 yıl Anaçlıktan sanırım evet. Kaç yaşındasın ne yaşlanması yahu u Barış_LonelyForever +1 yıl Ruhsal olarak abla ya :D :/ u cαssíєєє +1 yıl Yapma etme
u _Süveyda Takip Et Master Yaş: 36 , eic 100% +1 yıl Çocukları görünce diyorum bunu daha çok. Anaç yanım ortaya çıkıyor essek kadar adamlara diyemiyorum ama 😀😀😀 1 2 Yorumla u cαssíєєє +1 yıl Eşşek kadar adamlara bakamıyoruz zaten yanlış anlıyorlar 😄 Yorumla u _Süveyda +1 yıl Vay terbiyesizler 😀 Yorumla
GOKHANoturumactı Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 5,6b cevap paylaştı. Aaaa bu ben 😔 Semtte ufak çocuk göreyim ‘ kimin oğlusun sen ‘diye soruyorum 😂 1 3 Yorumla u cαssíєєє +1 yıl Demekki bu yaşlarda normal 😄 Yorumla GOKHANoturumactı +1 yıl Dur dur şaapma 99 yazıyor orada 😂 Yorumla u cαssíєєє +1 yıl Ahahahs bana ne kendimle beraber sizi de götürürüm 😄 Yorumla
Melioraa Takip Et Guru Yaş: 106 , eic 100% +1 yıl Anaçlıktan olsa gerek.. Yoksa hala dipdiri capscanlısın hayatım..😍 1 2 Yorumla u cαssíєєє +1 yıl Çok anaçım ya ben 😭😘 Yorumla Melioraa +1 yıl Yerim😘 Yorumla
Sinirrr Takip Et Master Yaş: 43 , eic 96% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 825 cevap paylaştı. Zaman geçtikce ister istemez bizlerde yaşlanıyoruz; bende aynı şekildeyim yalnız değilsin yanii🤭😅 1 0 Yorumla
XG10AV Takip Et Master Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 4,2b cevap paylaştı. Yaşlanmışsın sen anam. 1 1 Yorumla u cαssíєєє +1 yıl Garip anam gadan alam Yorumla
Üşüyenbuz Takip Et Master Yaş: 32 , eic 92% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı. Valla profilde yanyana duran iki 9 9 var 🤔 1 3 Yorumla u cαssíєєє +1 yıl 99lu demek Üşüyenbuz +1 yıl Solunda da Yaş yaziyoo ama 🤔 u cαssíєєє +1 yıl Ben yanlış anlamışım
İzmirli2735 Takip Et Guru Yaş: 34 , eic 99% +1 yıl Bunun için henüz çok erken değil miii..🙄🤦♀️ 1 2 Yorumla u cαssíєєє +1 yıl Bi tek sen dedin bunu herkes yaşlandın diyo 🥺 Yorumla İzmirli2735 +1 yıl Bakma sen onlara..🙄 Yorumla
İstanbul_bey Takip Et Master Yaş: 41 , eic 99% +1 yıl Sen zaten yaşlandın niye kabul etmiyon 🙄 1 4 Yorumla u cαssíєєє +1 yıl Sen de yaşlandın Yorumla İstanbul_bey +1 yıl Valla beni görsen yaşlı demezsin 😂 Yorumla u cαssíєєє +1 yıl Beni gören ne der acaba hıh Yorumla İstanbul_bey +1 yıl Tamam 🙃 Yorumla
Hanjinx Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 620 cevap paylaştı. He bende amca oldum galiba :D 1 4 Yorumla u cαssíєєє +1 yıl Sen daha gençsin hanji Yorumla Hanjinx +1 yıl Bir an demiştim ya :D yoksa gencim yani Yorumla u cαssíєєє +1 yıl Sen de gencsin casi desene 😭 Yorumla Hanjinx +1 yıl Sen benden gençsin casi ya :D Yorumla
Illecebrous Takip Et Master Yaş: 45 , eic 100% +1 yıl ben kedilere bakınca aynı şyi düşünüyorum 1 2 Yorumla u cαssíєєє +1 yıl Kediler çok başka ya hepsini alıp götüresim geliyor Yorumla Illecebrous +1 yıl ahahaha aynı ben Yorumla
tt_Escape_tt Takip Et Master Yaş: 40 , eic 97% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 7,9b cevap paylaştı. ruhun yaşlandı demek ki 1 1 Yorumla u cαssíєєє +1 yıl Galiba Yorumla
primadonna_girl Takip Et Master Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Sayende artık ben de böyle düşünücem😄 1 2 Yorumla u cαssíєєє +1 yıl Sen daha küçüksün yapma 😄 Yorumla primadonna_girl +1 yıl Ahaha tamam 😹 Yorumla
Jagras Takip Et Master Yaş: 44 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı. E öyle değil mi zaten :D 1 6 Yorumla u cαssíєєє +1 yıl Yo inkar ediyorum sonuna kadar Yorumla Jagras +1 yıl Yaşlılık kısmı için demiştim :D :D :D :D :D Yorumla u cαssíєєє +1 yıl İnkar ediyorum diyorum ya 😭 yaşlı değilim Yorumla Jagras +1 yıl Teknik olarak senden 1 yaş küçük birine göre yaşlısın :D :D Yorumla u cαssíєєє +1 yıl Üff tamam tamam Yorumla Jagras +1 yıl Eveet bugünde moral bozma hedefimi tamamladım :D :D Yorumla
emre00 Takip Et Mentor Yaş: 41 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 21,8b cevap paylaştı. Yaşlaniyoruz artık obloo 1 2 Yorumla u cαssíєєє +1 yıl Oblom son çırpınışlar 😄 Yorumla emre00 +1 yıl heheh boş ver :D Yorumla
Asil-Bey Takip Et Master Yaş: 43 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. Yaşlanıyorsun artık teyzoş :) 1 0 Yorumla
KnightsSword Takip Et Master Yaş: 26 , eic 81% +1 yıl Teyzee 😂 1 2 Yorumla u cαssíєєє +1 yıl Teyzeemm anangillere selam söyle 😄 Yorumla KnightsSword +1 yıl Olarr 😂 Yorumla
Boavistaa Takip Et Master Yaş: 24 , eic 99% +1 yıl Yaşlanıuyorsun 1 6 Yorumla u cαssíєєє +1 yıl Bovii tut elimden hağyırr Yorumla Boavistaa +1 yıl Kendi başına kendin bak Casi Yorumla u cαssíєєє +1 yıl Yazıklar olsun Yorumla Boavistaa +1 yıl Bana mı Yorumla u cαssíєєє +1 yıl Evet uçurumdan attın beni Yorumla Boavistaa +1 yıl Yüzme biliyorsun bir şey olmaz Yorumla
Lordseyfo Takip Et Master Yaş: 29 , eic 91% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,4b cevap paylaştı. Ebett sbsbs 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Bence yaş ile ilgisi olmayabilir anaçlıktan olabilir abla :( bende yaşlandım gibi hissediyorum bazen
Anaçlıktan sanırım evet. Kaç yaşındasın ne yaşlanması yahu
Ruhsal olarak abla ya :D :/
Yapma etme
Çocukları görünce diyorum bunu daha çok. Anaç yanım ortaya çıkıyor essek kadar adamlara diyemiyorum ama 😀😀😀
Eşşek kadar adamlara bakamıyoruz zaten yanlış anlıyorlar 😄
Vay terbiyesizler 😀
Aaaa bu ben 😔
Semtte ufak çocuk göreyim ‘ kimin oğlusun sen ‘diye soruyorum 😂
Demekki bu yaşlarda normal 😄
Dur dur şaapma 99 yazıyor orada 😂
Ahahahs bana ne kendimle beraber sizi de götürürüm 😄
Anaçlıktan olsa gerek.. Yoksa hala dipdiri capscanlısın hayatım..😍
Çok anaçım ya ben 😭😘
Yerim😘
Zaman geçtikce ister istemez bizlerde yaşlanıyoruz; bende aynı şekildeyim yalnız değilsin yanii🤭😅
Yaşlanmışsın sen anam.
Garip anam gadan alam
Valla profilde yanyana duran iki 9 9 var 🤔
99lu demek
Solunda da Yaş yaziyoo ama 🤔
Ben yanlış anlamışım
Bunun için henüz çok erken değil miii..🙄🤦♀️
Bi tek sen dedin bunu herkes yaşlandın diyo 🥺
Bakma sen onlara..🙄
Sen zaten yaşlandın niye kabul etmiyon 🙄
Sen de yaşlandın
Valla beni görsen yaşlı demezsin 😂
Beni gören ne der acaba hıh
Tamam 🙃
He bende amca oldum galiba :D
Sen daha gençsin hanji
Bir an demiştim ya :D yoksa gencim yani
Sen de gencsin casi desene 😭
Sen benden gençsin casi ya :D
ben kedilere bakınca aynı şyi düşünüyorum
Kediler çok başka ya hepsini alıp götüresim geliyor
ahahaha aynı ben
ruhun yaşlandı demek ki
Galiba
Sayende artık ben de böyle düşünücem😄
Sen daha küçüksün yapma 😄
Ahaha tamam 😹
E öyle değil mi zaten :D
Yo inkar ediyorum sonuna kadar
Yaşlılık kısmı için demiştim :D :D :D :D :D
İnkar ediyorum diyorum ya 😭 yaşlı değilim
Teknik olarak senden 1 yaş küçük birine göre yaşlısın :D :D
Üff tamam tamam
Eveet bugünde moral bozma hedefimi tamamladım :D :D
Yaşlaniyoruz artık obloo
Oblom son çırpınışlar 😄
heheh boş ver :D
Torun sevesin gelmiş senin 😂
Yaşlanıyorsun artık teyzoş :)
Teyzee 😂
Teyzeemm anangillere selam söyle 😄
Olarr 😂
Yaşlanıuyorsun
Bovii tut elimden hağyırr
Kendi başına kendin bak Casi
Yazıklar olsun
Bana mı
Evet uçurumdan attın beni
Yüzme biliyorsun bir şey olmaz
Ebett sbsbs