İnsanlara bakınca hep 'birilerinin evladı, çocuğu' düşüncesine giriyorum. Yaşlanıyor muyum?

Noluyor bana teyze mi oldum ben, nene mi oldum, haminne mi dicekler bana 😱

Gelecekteki ben
Gelecekteki ben
İnsanlara bakınca hep 'birilerinin evladı, çocuğu' düşüncesine giriyorum. Yaşlanıyor muyum?
Cevapla