
İnternetsiz
Arkadaşsız
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Arkadaş her ihtiyacn olduğunda yanında değil ama İnternet öylemi:) sorularına anında cevap veriyor yol tarif ediyor film izletiyor müzik dinletiyor vs vs😊
Arkadaşların seni satıyor internetin daha zararını görmedim
İnternet olmadan olmaaazzzz.😅
Cevap
10Cevap
Zaten hiç arkadaşım olmadı bu yüzden de arkadaşsız yaşamak diyorum ben internet olmadan yaşayamam
İnternetsiz asla yaşayamam. Need for speed varken arkadaşa gerek yok derdi tasası bitmiyor insan evladının…
Need For Speed Underground…
İnternetsiz de yaşanıyordu internet gelmeden önce arkadaşsız yaşanmaz ama
Arkadaşsız yaşamak tabiki, arkadaşlar her zaman yanında olmuyor ama internet her zaman yanında oluyor 😄
İnternetsiz yaşamak.
Tuş kilidine alınca kaybolan arkadaşlığı gö7üme mi sokacam.
Arkadaşsız yaşarım internetsiz hayır ıdoflldls
Arkadaşsız herhalde internet önemli yaw
arkadaşsız yaşamak :D
arkadaşa gerek yok : )
arkadaşsız yaşayabilirim
Arkadaşsız yaşarım ama internet olmazsa yaşayamam
Arkadaşsız yaşamak
Arkadas olmadqn olur
ınternetsız yaşayabılenlerdenım
arkadaşsız. yaşarım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?