Sonsuza kadar internetsiz yaşamak mı yoksa arkadaşsız yaşamak mı?

Merhabalar,

İnternetsiz yaşamak, çünkü...
İnternetsiz yaşamak, çünkü...
Arkadaşsız yaşamak, çünkü...
Arkadaşsız yaşamak, çünkü...
Nedeniyle birlikte belirtirseniz sevinirim...:)

13.09.21/15:39🍃

Güncellemeler
+1 yıl
NEDEEENNNN?😃😄
Güncellemeler
+1 yıl
https://youtu.be/_V7QNz4McswUmarım açılır... izleyin.
Sonsuza kadar internetsiz yaşamak mı yoksa arkadaşsız yaşamak mı?
Cevapla