Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Bayramda kurban kesebiliyor musunuz?
Evet bu sene çadır da kalanlara pay edeceğim, bende depremzedeyim ancak şu an benden daha zor şartta olanlar var, Allah herkesin yardimcisi olsun
Amin Allah yardımcınız olsun
Cevap
5Cevap
Hamdolsun kesiyorum her sene gadası
Peder kesiyor işte ben de nemalancam biraz biraz
Hayır bu sene kesmeyeceğiz
Bu tarz bayramları sevmiyorum
Neden
evet çok şükür
kesip dağıtacağım
Hamdolsun kesicez inşallah
evet
Allah kabul etsin
Amin ecmain
Of çok kötü ya
Neden
Kendimi kessem?
Mantıklı 🤣🤣
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?