ya da düzeltilmesi gerekiyor diyorsunuz?
Eğitim
Ekonomi
Yanlış siyaset
Dini kuramlar
Saglik
Bilim vs diger
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
ya da düzeltilmesi gerekiyor diyorsunuz?
Bir çok şeyden şikayetçiyim ilk önce ekonomi her geçen gün yükselen fiyatlar zamlar devletin de utanmaz ca yüksek vergilendirme sistemi uyguluyor oluşu sonra cahillerin çokluğu en ufak meseleye kavga dayak dahası suçluların serbest bırakılması herif tecavüz ediyor küçücük kız çocuğuna serbest bırakılıyor o serbest bırakan elime bir geçse bi öyle hükümetin neyse sonra Tayyip in Türkiye ye çok yabancı getirmesi ulan ülke o kadar zengin değil sen habire adam dolduruyon Türkiye çok güzel ülke evet ülkemi seviyorum ama yönetimi düzeni berbat kötü sorun burada
Adalet seçeneği neden yok? Bu konuda çok şikayetçiyim. Mesela terbiyesiz çıplak kadının biri çıkıp gevşek gevşek "Açmak istiyorsanız açın" diyebiliyor. Koca ağızlının teki dinî değerlere hakaret ediyor, bir başkası İmam Hatiplilerle kendi zekâ seviyesine yakışır şekilde hakaret ediyor. Vee hepsi de dışarıda tasmasız köpekler gibi dolaşıyor, sahnede havlıyor. En şikayetçi olduğum konu bu. Ben olsam yapacağım şey bunları ipte sallandırmak olurdu.
Cevap
12Cevap
Eğitim
Ekonomi iyi olduğu sönemlerde oldu 2002-2012 arası. Gibi ama eğitimin iyi olduğu bilmin iyi olduğu bir dönem olmadı bilim için önce eğitim gerek fakat eğitimin türkiyede iyi olduğu bir yıl yoktu. bu yüzden eğitim diyeceğim fakat sıklarda adaletide koymanı beklerdim adaletinde bu aralar özllikle baya bozulduğunu fark etmişsindir tabi liyakatta öyle adalet liyakat ve özg7rl7k bunlarıda ekleyebilirdin şıklara
Eğitimin kötü olması diğerlerini de doğuruyor
Her şeyin başı eğitim, çünkü çocuğa ilk olarak eğitim veriliyor diğer her şeye çocuklar büyüdükçe el atıyor. Eğitim şart yani :)
Hic birseyy! hersey icin elamdulillah cook sukur
En onemli sorun issizlik ekonomi genel olarak hepsi egitimde bilimde
Sorgulama becerisi olmayan , korkak , yenilikçi olmayan ahmak insanlardan
D Hepsi diyorum.
Deveye sormuşlar boynun neren eğri?
Devede hiç durur mu yapıştırmış cevabı;
"Kerem doğru ki?"
Nerem doğru bea tahmin zımbırtısı.
Keremin bu olayla bi ilgisi yok.
🤦🏻♂️
Eğitim, ekonomi, adalet, mülteci, siyaset, gençlere verilen değer,
Başıboş sokak köpekleri, mülteciler, eğitimsizlik, toplumun zeka seviyesi, ekonomi …
Eğitim şart. Ama nasıl bir eğitim bu önemli işte.
her şeyden
Haklısın
açıkçası herşeyin değişmesi gerekli.
Algı bozukluğu olan kisilerle aynı sehirde yasamak sikayet etmekten cok sinirimi bozuyor.
yazdığın bütün seçeneklerin düzelmesi lazım.
Baştan aşağı her şeyin değişmesi lazım.
Hepsi dinle bağlantılıdır kısa ve net.
Fuhus un yasak olmasi sacma
Başlıca ekonomi
Ekonomi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?