Selam ismim Nur, Universte öğrencisiyim şu anda geç saatlere kadar ayaktayim çok düşünmekten uyuyamıyorum bile o yüzden yazım hatam olursa özür dilerim.
2 yıldır bende 1 yil küçük olan kiz kardesimi kıskanıyorum, herşeyi baştan anlatiyim. Kiz kardeşim benden daha farkli olarak daha güzel ve daha sosyal birisi yani insanlarda onun öyle olduğunu düşünüyorum. Kıskançlık hissim eski erkek arkadasimin onu benimle aldatmasıyla oldu benden daha güzel ve daha Cana yakın olduğunu söyleyip beni haksız çıkartmıştı annem sayesinde de hem kiz kardesimden hem de ondan özür dilemiştim galiba benim için son damla da bu olmuştu ardindan kiz kardesimin benim hayatimi nasıl mahvetmek istedigini anlamaya başladım iyi bir universte kazanmama rağmen taktir bile edilmedim ama o mezuna kalmasına rağmen moral destekleri alıyordu tabikide bunda bir şey yok ama yinede haksizliga uğramış gibi hissediyorum diğeriyse benim aldığım elbseler ona daha iyi durduğu daha da moralim bozuluyor ve duygusal patlamalar yaşıyorum içimde sosyal anksiyetem oldugu için tedavi alıyorum ve psikolojik sorunum yuzunden hiç bir arkadaşım yok çünkü buna cesaret edemem, kendimi değersiz hissetmek duygusunu durduramıyorum. Sorun ne onun hiç bir şey çabalamadan istediğini almasımı yoksa benim her zaman yerimde mi Saymam mi, bunu paylaşabilecek ya da dertleşbilece bir arkadaşım olmadığı için buraya yazıyorum umarim bana yardımcı olursunuz
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer