Selam ✨ Arkadaşlarınız varsa en çok nereleri geziyorsunuz, ya da genellikle hangi aktiviteleri, hobileri yapmaktan hoşlanırsınız.

Selam ✨ Arkadaşlarınız varsa en çok nereleri geziyorsunuz, ya da genellikle hangi aktiviteleri, hobileri yapmaktan hoşlanırsınız.

İstanbul'da gezilecek çok yer var. Mesela bugün okulla birlikte boğaz turu yaptık, mükemmeldi. Arkadaşlarımla sık sık gezeriz, Üsküdar, Taksim, Balat vs. Onun dışında günübirlik geziler çok güzel oluyor. İki kez Bursa'ya gitmiştik, aşırı zevkliydi.
En çok bir medresede otorup sohbet etmeyi seviyoruz. Modern medreselerden olduğı için gözleme falan da yapılıyor. Ya da bazen yeni yerler keşfetmek adına sokak sokak dolaşırız vs 😊
Arkadaş grubunda düğünlere gitmeyi çok seviyorum.
Yürüyüş ve bisiklet ile doğa turu yaparız. Antik yerlerede gezi yaptığımızda oluyo.
Cevap
31Cevap
Birinin evinde buluşur kahve sohbet vakit geçiririz ya da çıkar cafe sinema gideriz
Lunapark. Ama her şeyden korkuyorlar, bense her şeyi deneyimlemeyi severim. O yüzden lunapark için özel bir arkadaşım olsun isterdim.
Yalnız gezmeyi severim açık havada kendinizi kendinizle vakit geçirmeyi yalnızlık saymayacağınız şekilde yetiştirin.
alışveriş) aslında kim olursa olsun alışveriş yapmayı severim) bir de serin havada, sakin yerlerde gece gezmelerini çok severim
Canımız sıkılınca eskiden kalkar Balıkesire giderdik, orada yaşayan üniversiteden arkadaşa süpriz yapardık ama eskide kaldı o güzel günler..
Parkta oturup abur cubur yemek ve sohbet etmek en sevdiğimiz aktivitelerden birisidir yıllar geçse de hiç eskimez ve her buluşmada dedikodu yapılır 😅
yakın arkadaşlarımla her yaz buluşur tatile çıkarız. veya günübirlik gezeriz. onlar yokken motor grubumla takılıyorum 🤎
Karşılıkli balkon sohbetimizde keyfine doyulmuyor.
Müzeler
Büyük parklar
Farkli şehirler
Deniz kenari
Hep aynı yerlere gitmek yerine farklı yerlerde vakit geçirmek daha güzel oluyor
Arada mangal yapmaya gideriz Arabası olan götürür :D
Yalnız takılmayı severim... kalabalık ortam benlik değil😉
Bizim değişiyor geçenlerde örnek daireye bakmaya girdik bir an da ve evi alacakmışız gibi yaptık 😅
Daha çok kafeler ya da parklarda oturup konuşmayı seviyorum.
Yakın arkadaşlarımla en az haftada bir kere bir şeyler içmeyi severiz sonrasında sahilde dolaşmayı.
Arkadaşım yok ama olsaydı aksiyon olsun diye her yere giderdik farketmezdi
Okey oynardik rakı içerdik hey gidi hey özledim be🥲🥲
Arkadaşlarla çıkınca genelde mekan mekan dolaşıyoruz.. Sabit bir yerde takılı kalmıyoruz..
Barış sen günde kaç soru sorabiliyorsun?
6 soru neden ki?
İyiymiş merak ettim de bsende benim gibi çok soru soruyor görün dünde gözüme o yüzden 😁😹
Anladım abla :D :)
şu an çok arkadaş canlısı sayılmam , eğer iyi tanıdığım bir arkadaşım olursa cafe tarzı yerlerde vakit geçiririm
arkadaşım yok 😭😭😭😭
Benimde maalesef
olur canım acele etme karşına iyi bir insan çıkar illa 🩷🖤
Arkadaşımla bir araya gelmem yetiyor zaten biz bir aradayken çok eğleniyoruz bir yeri gezmesekte olur 😊
sahil kenarları teraslar sıcak ortamlar her zaman beni benden alır
Sahil, lunapark, restoranlar vs.
Kendim gezerim kendim hobilerimi kendim uygularım
Pes fifa çok severim sohbet etmekte iyi oluyor
Bursa için Tophane Avm ler Cumalıkızık
Hiç arkadaşım yok. Kardeşimle gezerim
Yeni keşfedeceğim her yer
PlayStation AVM sinema bowling
Ara sira kahvaltı yapiyoruz yetiyor bize..
Genelde doğa ile alakalı yerler
Evde takılırdık eskiden.
Arkadaşim var ama yok pek muhattap olasim yok yani
Kebap yediğimiz herhangi bir semt
Cafeler , barlar ve doğa turları
Bu ekonomide evde geçiyor
Antalyadan İzmir'e kadar büyün koylar
Cogu arkadaşlarim sanalsa
Şelaleler, orman
Piknik alanları ve deniz kenarında Piknik
Guzel yemler guzel takılın bakalim
meyhane favorimiz
Başkent kıraathanesi:)
Avmler
Muğla genelde
Çeşit çeşit aktivitemiz var
Kafeleri
Arkadaşım yok 😊
Deniz kenarı.
Sahil
Denize gitmek
Sahil kenarı
Santorini
Kıraathane
Her yeri severim ki
Moda sahili
Lunapark
Çay ocağında oturmak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?