Neden evlenmek yerine oyuncak bebek almıyorsunuz?

Şuanki kızlardan katbekat daha güzel. Konuşma özellikleri, hareketleri vb. de var. Üstelik sadece 36.000. Bir partnerden daha ucuza geliyor. Aşk acısı falan da yok

Çok da tatlılar :3
Çok da tatlılar :3

Eğer Erkek hali çıkarsa kesinlikle alırım.

Neden evlenmek yerine oyuncak bebek almıyorsunuz?
Cevapla