Şuanki kızlardan katbekat daha güzel. Konuşma özellikleri, hareketleri vb. de var. Üstelik sadece 36.000. Bir partnerden daha ucuza geliyor. Aşk acısı falan da yok

Eğer Erkek hali çıkarsa kesinlikle alırım.
Şuanki kızlardan katbekat daha güzel. Konuşma özellikleri, hareketleri vb. de var. Üstelik sadece 36.000. Bir partnerden daha ucuza geliyor. Aşk acısı falan da yok

Eğer Erkek hali çıkarsa kesinlikle alırım.
Japon bide
Eveeeeeeeettt!!!
Erkek versiyonu var mı bunun 😅
Yok bulamadım:(
Cevap
13Cevap
Evet gerçeğe yakınlar ama çok çabuk deforme oluyorlar 2-3 ayda parçaladım ben
:0 sahi mi? Sen kaça almıştın ki
Çin'den bir arkadaş getirmişti hediye
Onu da erkekler düşünsün artık
Bu hayatta hiçbir şey doğal olmadıkça gerçek olmadıkça Ben yalan derim
Çok da fifi. Bu Dünya bile gerçek değilse umrumda olmaz
O zaman hep bir ağızdan bağırıyoruz fifi fifi fifi
şişme bebek bile çok pahalı ama mastürbasyon dan iyidir
Yani partner daha iyi diyorsun?
işi bilen hatun candır
Öyle bi hatun yok soylari araplarin taşladiği zaman tükendiler diri diri gömdüler kadınlarin soyunu kuruttular yakında bütün kadınlar erkek olucak Sonra birbirimizi si daha sonra lut kavmi gibi hepimiz helak olucaz ve daha sonra kıyamet kopucak daha sonra daha sonra daha sonra...
Hareket edebilen versiyonları var 55.000e
@ömer131 Ne Dijon abi? Ben erkek mi olicam. Çok koykuyoyum
Denemek istiyorum aslında nasıl bir his merak ediyorum
Ama paran yok:(
Fiyat ne kadar bilgin var mı
Bu bebek 36.000 ytlye denk geliyor
Videosunu izlim bi ilk defa inceleyecem
Peki
Oyuncak olduğu çok belli
Realistic alırsın sen de
O nasıl oluyor
Oyuncağı napayım insanla bir olamaz insanla olamaz
Neden olmasın? Arkadaş değil partner arıyorsun. İşin duygusal tarafını öbür insanlarla giderebilirsin. Bu kadar tatluş bebeğe de aşık olursun bizahmet
evet ama sadece özel ihtiyaç için olur onun duşında olmaz
Duygusal yanlarını başkasıyla gideriver
mantıklı
Yatakta oral yapiyor mu
55.000 liralık var onda var istediğin özellikler
Yok ypm gercegi daha iyi
Senin fikrin
Anime kızı versiyonu var mıdır
Her türden var
Anlaştık 🤝
Erkeklerin sonu bu galiba
Sjsjsjjsjkssmsmkwkw
Başka çareleri kalmıyor zavallıların nsnsns
Oyuncak bebek mi dikelum
Aynen dikin€:
Olmaz oyuncak bebegin kolesi olamam sovmesi dovmwsi lazim
Hsnssmsmmsmwjwjw en komiği bu galiba
Ay noluyooo
O para ne ya başlık parası mı kdkgf
Shshshhshsnwnhwhw
Daha kârlı ama. Ne dırdır var ne bişi
Kadınlar kimine urumda kanka hepsini pompalayıp geçiyoruz zaten
Hem trip de atmaz bu
Kesinlijleeeee
Anası babası da yok bunun
Başlık parası da
Başlık parası bitti zaten😀
bu gerçek mi ya hahahaha
Gerçek olamaz mi:(((
Sen ciddi misin 😅
Ciddi olamaz mı;(
Bence gayet de mantıklı sjsjsjsj
Öyle diyosan 😅
Üzdü:(
Üzül diye demedim be
içerisi sıcak değil
.
Aşırı mantıklı lan
Neden erkek hali yok
Çünkü cinsiyetçi bu toplumda yaşıyoruz:(
Cok phalı askm
Ama aşağı yukarı aynı paraya geliyor. Hatta partnerinizle evlenirseniz çok çok daha da pahalıya mal oluyor. Bence daha ucuz:)
Köle satın alırm
Ne önemi vra ki? Duygusal yanı başkalarıyla da giderebilirsin. Ama aşık olacağın kişiyi doğru seçmek lazım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar