ben zatrn cikacagim, bizim zaten 10 gunluk planimiz var. Ama dun mesaj atmis, annesi ile yazliklarina gelmisler, antalyaya, kizimi gondrr diyor annesi hanim istiyormus. Ama asla bakamazlar, dusun 12 yasi daki cpcugu yalniz basina otobuse bindir kendi gelir diyen şuursuz bir tip
kizim hiperaktif , ben normalde cok dikkat ediyorum, okulunun kapisinda bekliyorum okula birakip alirken, gozum hep uzerinde, taaa ankaradan bindircekmisim antalyaya otobusle tek basina gelirmis, nolacakmis.. oyle şuursuz
Bence vermeli sonuçta onun üstesinden gelmesi onun görevi onlardan da koparmak yanlış
0
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
ne anasi ne kendi akli basinda tipler degil maalesef, o yuzden velayeti bende. koparmak ben de istemiyorum yine de herseye ragmen ama dusunun 12 yasindaki cocugu otobuse bindir kendi gelir diyen tipler
yani bakarlar. sende biraz tedirgin birisin sanirim herseyini cocuguna adadigin icin kaygilisin deneyebilirsin vermende sorun yoksa
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
azicik akli basinda bi tip olsa gondrtirdim ama ne anasinin ne de kendinin akli yerinde degil. suursuz tipler. dusunsene, 12 yasindaki kiz cocugunu otobuse yalniz bindir kendi gelir diyen tipler
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Eski eşim 12 yaşındaki kızımızı annesiyle beraber tatile götürmek istiyor. Kızım çok hiperaktif, bakamazlar ona. İzin vermeli miyim?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Eski eşin olduğu için seni pek dinlemez
İzin vermek ya da izin vermemek senin elinde değil
velayeti yuzde yuz bende
O zaman tamam götürmesin çocuğu ya da sen çocukla tatile çık
ben zatrn cikacagim, bizim zaten 10 gunluk planimiz var. Ama dun mesaj atmis, annesi ile yazliklarina gelmisler, antalyaya, kizimi gondrr diyor annesi hanim istiyormus. Ama asla bakamazlar, dusun 12 yasi daki cpcugu yalniz basina otobuse bindir kendi gelir diyen şuursuz bir tip
kizim hiperaktif , ben normalde cok dikkat ediyorum, okulunun kapisinda bekliyorum okula birakip alirken, gozum hep uzerinde, taaa ankaradan bindircekmisim antalyaya otobusle tek basina gelirmis, nolacakmis.. oyle şuursuz
Öyle olur tek başına çocuk o kadar yol boyunca başına bir iş gelir mi diye düşünür insan
şuursuz iste.. ya annesi de şuursuz kenfisi gibi
Valla çocuğu yanına al beraber tatil yapın...
beraber tatil yapacagiz zaten,0lanini yaptik.. ama simdi babasi olacak🤬 yazlik fotosunu gonderip duruyor yavrumunda akli celiniyor
Velayeti sendeyse ve istemiyorsan izin verme yoksa aklın hep orada olur huzursuz olursun boş ver sende kalsın 😊👍
Gönderme tabi haa şöyle 😊👍
Güven vermiyorsa yasal haklarınızı kullanın. Velayet sizdeymiş zaten...
hep kullandim yasal hakkimi suana kadar canim, hic gondermedim, ama simdi kizimi doldurmaya calisiyor goru tulu arayip hep beni sucluyor
Bence vermeli sonuçta onun üstesinden gelmesi onun görevi onlardan da koparmak yanlış
ne anasi ne kendi akli basinda tipler degil maalesef, o yuzden velayeti bende. koparmak ben de istemiyorum yine de herseye ragmen ama dusunun 12 yasindaki cocugu otobuse bindir kendi gelir diyen tipler
Yuh o zaman gönderme derim ya birde deniz tatil tehlikeli yani
iyi olmuş bence de beraber olun
yani bakarlar. sende biraz tedirgin birisin sanirim herseyini cocuguna adadigin icin kaygilisin deneyebilirsin vermende sorun yoksa
azicik akli basinda bi tip olsa gondrtirdim ama ne anasinin ne de kendinin akli yerinde degil. suursuz tipler. dusunsene, 12 yasindaki kiz cocugunu otobuse yalniz bindir kendi gelir diyen tipler
ohaa o zaman bi daha dusun
Babası sonuçta dikkat ederler illaki gönder bence
dikkat etmiyorlar ikisi de suursuz tipler maalesef,
Izin verme o zaman
sorumluluk sahibimi
hic degil. Yani 12 yasindaki cocugu ot9buse yalniz bindir gelir diyecek kadar suursuz
kaybeder sende git
Siz bilirsiniz karar sizn
Sende git
dikkat etmesi lazım
Eskileri yad edin
Ver gitsin