Çevremde bir tane yok hepsi ayri yasama derdinde ust kuşagimiz fazla baskici oldugu bizi anlamadiklari için olabilir mi?
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
18Cevap
ayrı derken tek yaşarım okey ama ev arkadaşı yerine aile evi daha iyi. insanlarla anlaşmak çok zor yaşadım biliyorum
Bende yaşadim şahsen oda arkadaşini tercih edederim veya yanlizligi
2 yıl tek yaşadım sıkıyor bir süre sonra insan kavga edecek birilerini arıyor
Rahat batiyo sana
Ana babanin degerini insanlardan sille yediğinde anlarsın daha bebesin
Ya herkes sizin yaşadigi hayati yaşiyordu tabi
Hiç şaşmaz
Sanmiyorum babam zaten hayatta değil annemdende hepimiz soguduk sadece ben degil çunku annelerde hata yapar
Sana bi baba lazım evlat
Uff ne saniyorsun senin fikirlerin sadece sana dogru
bende bu aralar ev tutma düşüncesi icindeyim gizlice :D
Abi yaşin 35 geç kalmissin dnnxnx
abisi vardı zaten ayrı evim cıktım aile evine yine tutmak isityorum yani
Bende gram istemiyorum. Kurtulma planları yapıyorum her gün
Abi sorunlu ebeveynler işte hiç farkinda değiller
evet
evet tam da bu yüzden ben de kendi evime çıktım bayağı rahatım
bu devırde kımse kıraya cıkmak ıstemez zorda kalmadıkca.. en kotu ev 5000 den baslıyor
Neden olmasın bu yaşa kadar büyüten bakan onlar bu saatten onlar olmadan olur mu onlar baş tacı
Baska sehirde okuyordum ailemle yasamak icin okulumu degistirdim seviyorum ailemle yasamayı
İnsan anne babasını nasıl bırakır çevren öyle mesela benimkide tam tersi kimse babasını ve annesini bırakmaz onlarla yaşar
Hayat evladı anneye düşman edebilir
Maalesef doğru
Bariştik gibi ama sadece görmezden geliyorum
Barış barış
İnsan sonra kaybedince çok üzülüyor
Babami kaybettim zaten o felsefeye hiç girmeyelim herkes ayni degil
Çok özür dilerim Allah rahmet eylesin inşallah mekanı cennet olsun 🤲
Ozur dileme lutfen senin hatan yok burada ama olay şu herkes hata yapar annem ben hata yaptigimds 10 senede gecse yuzune vurucsz demişti (hatada ergenken sevgilimin olmasi elini bile tutmadim) şimdi kendi ayni halti yedi babamdan sonra zaten aramiz cok bozuktu artik hiç yok işte gonlumu almak için batuma falan gonderecek ama yok yumuşamiyorum
Ben öyle olduğunu bilmiyordum tekrardan çok özür dilerim
Cidden senlik sorun yok ama ben anne babalar hata yapmaz saniyordum yapiyolarmiş
Biliyor musun bende sana Bir sır vereyim kimseye anlatmamışım ama galiba babamda başka bir kadından hoşlanıyor bende senin gibi anne ve babaların hatta yapmadığını düşünüyordum
Baban bekar mi
Yok annemle beraber halen
Babam yokken ben anneme zehir etttim hayati bide yaşasa allah şerimden korusun 😂
Çok zor ya gerçekten bu üvey anne ve babası olanlar nasıl idare ediyorlar
Sen nerden biliyorsun babani peki
Hiçbir şey gizli kalmıyor eninde sonunda ortaya çıkıyor
Elbette ama nereden biliyorsun
Maalesef büyü yaptırmıştı adın ona bağlansın diye
Çok uzun yıllar oldu ayrı yaşamaya başlayalı
Cok iyi bir karar
Senin yaş kaç?
22 inşalah bende bu ay gidiyorum
Üni için falan mı yolculuk nerden nereye
Mimarlik mezunuyum daha bugun mezun oldum ama ikinci ogretim okumaya karar verdim birde bi dersi yaz okuluna birakmiştim iyi ki birakmişim yazin yaz okulu alip mimarligi bitiricem birde sirf eve dönmemek icin iki senelik ikinci ogretim bir yer yazicam sabah çalisirim kendi meslegimi yaparim akşamda okurum diye dusundum
Küçük bir yerde mi yaşıyorsunuz yoksa aile mi baskıcı?
Baskici değiller ama anlatayim
Hey sorun yok alinip gucenmedim cidden anlatiyim üstten zaten annemle kucuklukten beri pek anlasamazdik kendisi şu dediklerimi kabul etmiyor ama bir baski vardi ustumde her zaman en ufak şeyde babams şikayet ederdi daha sonra babsmin ölümuyle daha kotu oldu benim artik canima tak etti saygi falan kalmadi ne dusunuyorsam onu dedim zoruna gidicek cok sey yapti ha oda guzel anne olmaya çalişti sorun yok babamdan 1 buçuk sene sonra biriyle konuşnaya başladi bu benim zoruma gitti deprem dolayisiyla şehir degiştik akrabalarinin oldugu yere burada dayisi var ve aramizin kotu oldugunu anladi geçen annem aglarken aglama sebebide şuydu ona dedimki sen evlen çocuk yap biz olmadik yeni hayat kur falan neyse şu an dayisindan dayak yemekle tehtid ediliyoruz neyse işte mimarlikta son senemdi hatta bugun mezun oldumda ben yurtta kalmak için baska bir bolum daha okuyacam ikinci ogretim olarak
Olay bu
Kanka dünde sormuştun sen soru hatırladım
Ha olabilir içim daraliyor napiyim cozum yolu ariyorum
Ben ailem ile yaşıyorum gayet güzel
Anlayişli aile olunca gitmek istemezsin
Yani annem ile dizi izliyoruz sinema filmi izliyoruz sohbet ediyoruz balkon da çay içiyoruz PC oyun oynuyoruz beraber yemek yapıyoruz müzik dinliyoruz sohbet ediyoruz hatta bazen bana knk diyor 😂
Bizde öyleydik hayat bozdu inşallah seninki bozulmas
Sorun ne niye bozuldu ki bu arada yazdığım o yorumu silermisin utandım düşünemedim derdin olduğunu
Hey sorun yok alinip gucenmedim cidden anlatiyim üstten zaten annemle kucuklukten beri pek anlasamazdik kendisi şu dediklerimi kabul etmiyor ama bir baski vardi ustumde her zaman en ufak şeyde babams şikayet ederdi daha sonra babsmin ölümuyle daha kotu oldu benim artik canima tak etti saygi falan kalmadi ne dusunuyorsam onu dedim zoruna gidicek cok sey yapti ha oda guzel anne olmaya çalişti sorun yok babamdan 1 buçuk sene sonra biriyle konuşnaya başladi bu benim zoruma gitti deprem dolayisiyla şehir degiştik akrabalarinin oldugu yere burada dayisi var ve aramizin kotu oldugunu anladi geçen annem aglarken aglama sebebide şuydu ona dedimki sen evlen çocuk yap biz olmadik yeni hayat kur falan neyse şu an dayisindan dayak yemekle tehtid ediliyoruz neyse işte mimarlikta son senemdi hatta bugun mezun oldumda ben yurtta kalmak için baska bir bolum daha okuyacam ikinci ogretim olarak
Sildim digerinin yorumu hiç sevmem muhabbet ederken araya girilmesini
Teşekkür ederim
Bazen oluyor herkes anlasamaya biliyor ama bu ömür boyu böyle sürmez inan bana okulunu bitir hayatına bak bence
Evet ama dayak ne demek ya şiddetten anlayan biri miyim yaşim 22 olacak
Keşke böyle olmasaydı gerçekten üzüldüm vallaha bak ben sadece depresyon dasin sandım özür dilerim
Ayiptir yahu babamin gozu arkada kalacak
Depresyondayim zaten hdjdjdj
Tabiki değilsin bu yaptığı yanlış
Hayat serefsz ler ile dolu adam olsa sahip çıkar zaten
Sonuç olarak ben dedim onlara siz size sevgiyle saygi duymak varken korkuyla saygi duymak istedirttiginiz için sizin erken ölmenizi istiyoruz jdndmfk
Ya sahip çikmasi ayri ama annemle tartiştim diye dövmek ne demek herkes iyi anlaşarak diye bir kaide yok ki
Öyle şey olur mu baban keşke yaşasa idi o zaman bak neler oluyor du
Babam varken kimse dilde uzatamiyordu ki
Keşke yaşasa idi onların varya hepsini... Valla burnundan getirir di
Ne zaman dertleşmek istersen yaz üzüldüm cidden bu saatte kadar uyumadigindan belli
Babam çok yumusak biri kimseye bişi yapmazdi ama kimse buna cesarette edemezdi ben bi cozum buldum bu arada haftaya gidiyorum inşallah
Nasıl bir çözüm peki
İkinci universite okumak yurtta kalip ikinci ogretim okuyacam sabah iş akşam okul
Başka yol görünmüyor ama bu çabaların sonuç verecektir inan bana
Ben bu saatten sonra hayatima kimseyi kariştirtamam
Tâbiki karıştırma sen nasıl istiyorsan öyle yaşa işte bulursun zaten biraz çabaladım mi her şey yoluna girer diye düşünüyorum
Ya çok çabaladimda
Bak başarı irade ister istek ister muhakkak komple kurtulduğun bir zaman olacaktır
Bakicaz artik
Dertleşmek istersen buralardayım ben inşallah her şey istediğin gibi olur yat uyu saat geç oldu 😊
Ders calisiyorum 🥲
Son bir sinavin kaldi
Bende işteyim çalışıyorum 😊
Ne iş yapiyorsun kolay gelsin
Teşekkür ederim cam işi sen nerelisin
Hatay sen
Ankara bende uyuya kalmışım mola da 😂 yeni uyandım
Takip edermisin sakıncası yok sa ben edemiyorum seni
Uyudunmu 😂
Sinav 😂
Benim nasıl uykum geldi varya kahve içiyorum olmuyor 😂
Yaşadık ne oldu kç yaşına geldiler halen daha mikiiş sesleri geliyor
Belli senin gibi sapik yetişmiş ortamda
İmkanım olsa giderim
Neden gidemiyorsun
Para yok
Kanka iş imkanin yok mu
Keşke hayatta olsaydı da yaşasaydım
Benimde babam hayatta değil bu yaşamak istedigim anlamina gelmiyor
İlerde bu fikirlerin değişecek.
Sanmiyorum herkesin yaşantisi ayni olsa dediginde hakliydin
Yaşantı değil. Gençlik zamanında herkes aynı düşünür. Para kazanma çağına gelmiş kişilerin hayatını yaşamak istediği ve ailesini baskı unsuru gördüğü yıllara gelmişsin sen.
Peki dayakla tehtid etmek nedir 22 yaşinda mantikli mi?
Bilemem orasını. Eğitimsiz ve cahil insanlar diyebilirim anca.
Her birey özgürlüğüne tutku duyar bu gayet normal
Tek yaşamak sıkıcı
Tercih ederdim
var?
Onlarin anne babasi anlayişli tayfadan
yaşın 30'a yaklaşınca anlayacaksın belki de
Hiç sanmiyorum babam zaten hayatta değil annem ise surekli tehtid ediyor 22 yaşindayim dayima soylerim dover diye tehtid mi olur?
Günlük tutuyorsan bu dediğimi yaz bir kenara ☺
Abi herkes hayati senin gibi yasamiyorki nasil bu kadar emin olabiliyorsun benim hayatim iki sene önce bitmiş
Anne babasından defalarca dayak yemiş hakaret işitmiş biriyim senle kıyaslayamam evet iddialı da konuşmuyorum, yaz bir kenara dedim sadece
Dayak bir çozum degil kardeşim sevgiyle saygi duydurtmak varken korkutup nefret aşilamamalari lazim
Benn
Demekki annen baban seni anliyor başka açiklamasi olamaz
Annem anliyor evet
Ben 10 senedir ayrıyım
Bekarsan ailenle kal derim
Ben.
Yoktur bence
yok keşke çıksam
İnşallah çikarsin