Veya ne yürümek ne koşmak Leylek gibi ağacın altında mı durmayı tercih edersiniz?😀
Veya bir türlü yerinde durmak bilmeyen şemsiyelere mi sığınırsınız?😀

Veya ne yürümek ne koşmak Leylek gibi ağacın altında mı durmayı tercih edersiniz?😀
Veya bir türlü yerinde durmak bilmeyen şemsiyelere mi sığınırsınız?😀

Çok yağıyorsa bence koşmak daha etkili olur diye düşünüyorum. ama aslında fark etmez yani çok uzun süre kalınacağı için zaten yeterince ıslanmış olacak kişi bir süre sonra. yani pek fark olmaz. bunun yerine zaman varsa bir yerde beklemek daha iyi olabilir yağmur bitene kadar
Yağmurda daha az ıslanmak için hangisinin yapılması gerektiğini amaç belirler.
Eğer bir yere ulaşma gereği yoksa en iyisi bir yerde durmaktır çünkü gelecek yağmur miktarı sadece o alana gelecek olan ile sınırlı olur, hele üzeri kapalı bir yer bulunabilirse en iyisi.
Eğer bir yere ulaşılması gerekiyorsa en hızlı şekilde ulaşmak ve yağmur altında geçirilecek zamanı azaltmak için koşmak gerekir.
Şemsiye ise kontrolü zaman zaman gerçekten zor olsa da her durumda gerekli bir şey, üzerimize sıçrayacak suları engellemek için bile kullanılabilir.
Hatta şemsiyeyi paylaşmak da çok keyiflidir efenim, kullanınız ve paylaşınız. (Kamu spotu 😂)
Makale yazmış kadar olmuşsun 😬😂
Ne demek ne demek efendim buyurun lütfen daha yazmak isterseniz bilgilenmiş oluruz malümm burada yağmurlar bitmiyorrr 😂
Bot'tan önce hareket edeyim dedim 😀
Rica ederimmm güzel yorumun için ben teşekkür ederimm 😀
Koşan insan daha az ıslanır çünkü varacağı yere daha erken varır. Koşan insan 10 dakika yağmur yiyecekse yürüyen insan 40 dakika yiyecek. Bitti işte bu kadar dağılın.
Yağmura çaktırmadan yürümek.
Çook teşekkürler güzel bir gün olsun 💝☕🌸😊
Teşekkurler sana da güzel bir gün olsun 🌸☕
Cevap
6Cevap
Koşucaz ya da şemsiye, yağmurluk ile rahat takılcaz
Çok şiddetli ise koşmak. Ben ıslanmayı tercih ederim
Tercihler arasında ıslanmak yok 😏
Tercihleri ben belirlerim Starbucks 😎
O da nereden çıktı 😒
İçimden fjdkd
Koşarsanız Koşu yolunuzda boyunuz ile hizada olan tüm damlaları üzerinize çekersiniz yürümek daha mantıklı hafif seri adımlar en mantıklısı.
Hayır. Metrekare başına düşen damla sayısı aynı olduğu için yağmura daha az maruz kalacak yöntemi uygulamak yani koşmak daha mantıklı. Evrim ağacının vs. bu konu hakkında videosu var.
Güvenli bir yere sığınmak gerekir.
koşmak
Kosmak
Koşmak 😅
Duş 5
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?