İmam Hatip Lisesinde okuyorum ve çoğu Atatürk'ü sevmiyor?

Ben düz lisede okuyordum. Lise 1 de sınıfta kalmıştım. O zamanlarda geçtim namaz kılmayı abdest almasını bile bilmiyordum. Dedem hacıdır ve çok iyi bir insandır. Benim daha kötü yollara düşmemem için ve ahlaki yapı olarakta iyileşmem için İmam Hatip Lisesine gitmemi tavsiye etti. Bende gittim şu an son senem. Okul ve görülen dersler bana çok şey kattı, olgunlaştım. Geçen 10 Kasım günü Atatürk'ü anma töreni yapıldı. Tabi bu Anadolu Lisesinde yapıldı bizim okul tadilatta olduğu için oraya taşındık onlar anma töreni yaptıkları için bizde mecbur yaptık. Öğrencilerin çoğu dalga geçti. Bir öğretmen ''Dirisi de fayda vermedi ölüsü de'' dedi. Bu ülke için uğraşan bir lider hakkında böyle söylemeleri çok gururuma gitti. Atatürk ve ailesine küfreden oldu. Bu durumun nedeni ne olabilir?
Güncellemeler
+1 yıl
Bazen keşke o okula gitmeseydim dediğim zamanlar oluyor ama geriye bakıp eski halimi hatırladığım zamanda iyi ki gitmişim dediğim de oluyor.
Güncellemeler
+1 yıl
Atatürk'ü sevdiğimi söylediğim zaman sınıftakiler beni bir dövmediği kalmıştı..
İmam Hatip Lisesinde okuyorum ve çoğu Atatürk'ü sevmiyor?
Cevapla