
Eskiden Almanya derdim ama gerek gidiş kolaylığı gerek maaşlar gerekse de kızları yüzünden Kanada'ya gitmek istiyorum artık :D. Bir de ingilizce resmi dil olduğu için alışması daha kolay.

Eskiden Almanya derdim ama gerek gidiş kolaylığı gerek maaşlar gerekse de kızları yüzünden Kanada'ya gitmek istiyorum artık :D. Bir de ingilizce resmi dil olduğu için alışması daha kolay.
Amerikaya giderdim en çok sevdiğim ülke çünkü ya da italya veya norveç de olabilir doğal güzellikleri çok var hem. ama şu an imkanım yok gitmek için.
ABD doktor almada baya seçici ya :D
Öyle her önüne geleni almıyorlar aynen :D
Arap ülkeleri hariç her ülke olur ya. Eskiden İsveç'e karşı ayrı bir zaafım vardı ama malum ülke şartları neresi olsa giderim şu an yeter ki Türkiye'den uzak olayım.
İsveç mülteci istilasına uğradı.
Cevap
29Cevap
Bende kanada evet. Başka bir ülke yok,, Hollanda pahalı ve ırkçı, Almanya 2. Türkiye zaten. Bir tek kanada kalıyor ucuz ve özgür olarak
Aynı zamanda doğal kaynak açısından Rusya'ya bağımlı değil.
Evett
Avustralya. İkinciyi de soyleme yuzsuzlugunde bulunuyorum :d Moritanya
Neden Moritanya 😅
Anladım çöl güzeldir
Resmi dili ingilizce olan bir ülkeyse Malta veya kanada’nın abd sınırındaki bölgeleri olabilir. Bunun dışında Kore’yi çok seviyorum. Orada yaşamayı isterim.
Aslında bu konuda seçeneklerim var. Norveç isveç almanya kanada rusya ve hollanda. Aralarındna birini de tercih edebilirdim ama ben ülkemde kalmayı seçenlerdenim.
İtalya. Oradan bir erkek kapar Fransa'ya giderim.
Aklıma Tommy Vercetti geldi.
Sebep. d
İtalyandı ya :D
Kurgusal karaktermiş uzaktan yakından alakam yok. d
Bir kurgusal karakterden çok daha fazlasıydı...
Tommy diyince de benim aklımda şey geldi hns Tony jony Herkül frank alayı birden gelselerde...
Dil sıkıntı olmazsa İsviçre dil sıkınrı olucaksa kuzey Kıbrıs ve Azerbaycan dan öteye gidemem İngilizceden hep kalmışımdır.:'/
fransa veya ingiltere çok fazla gitmek istiyorum umarım gidebilirim
amerika isterdim almanya türkiye gibi hollanda benlik değil amerika daha avantajlı ki dolar biriktiriyorum 3-4 ay daha çalışıp temelli gideceğim
Ben maddi imkanım olsada burada devam etmek istiyorum.
riga - letonya
ayrica imkanim var ama temelli asla gitmem
İsveç'e gitmek isterdim hatta İskandinav ülkelerini gezmeyi isterdim desem daha uygun olur 😀
Şu an öyle bir fırsatım var almanyaya. Düşünüyoruzzzz.
Gideceğim zaten aklımda Almanya, İngiltere var.
Sanırım İtalya'ya gitmek isterdim. Yemek, gezilecek yerleri ve sanatı açısından hoşuma giden bir ülke.
İskandinav Ülkelerinden birisine
-İsveç
-Norveç
-Danimarka
-İzlanda
Kongo penis boyları en büyük ülke
O fakirliğe değer mi
?
Tabiki her şey para değil
Her şey cinsellik de değil :D
Benim için öyle
Ben ülkemden memnunum
Rusya Romanya İngiltere Kore
Finlandiyalı çok istiyorum.
G. Kore veya İtalya olabilir.
abd, isviçre, norveç, danimarka, finlandiya
İsviçre Zürih
İsveç veya Almanya.
Fransa ya da Almanya olabilirdi
İsviçre
Ama bana Almanya yolu gözüküyor
Tayland
Acaba niye 😅😂
Gerek yok
Şeriat gelince görürüm seni
Knk Turkiyeye gelirse ben gorcem sizi
O zaman ben TR'de olmam sanırım
Hayirlisi
ABD, Rusya
Rusya'nın ekonomisi kötü bence.
Kızları güzel
boş ver aç kalmaya değmez :D
Fransaya
Güzel ülke bence de.
Evet
Amerika
İtalyaaa
Norveç
Macaristan
Fransa, İtalya
Avustralya
İskandinav ülkeleri
İspanya , İtalya veya Norveç olabilir
Kanada
Finlandiya.
Norveç
Amerika
kanada
Belki beraber gideriz :D
Makedonya.
Amerika
Amerika
çine giderim
İsviçre
Azerbaycan
Finlandiya , isvec
Fransa veya İtalya.
Norveç ve Güney kore
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?