ALT KOMŞUM RUH HASTASININ TEKİ?

Ben yeni eve çıkalı yaklaşık 3 ay oluyor, yalnız yaşıyorum. Alt katımda 50 yaşlarında ayyaş öküzün birisi kalıyor. Sürekli içip, kafayı bulup, kapıma dayanıyor. Yumrukluyor, tekmeliyor, elinde bir şeylerle kapımı çiziyor. Kaç defa polis çağırdım ama iflah olmuyor. Apartmana yalnız girmeye korkuyorum artık, sabahlara kadar nöbet tutuyorum. Apartmandaki kimse tepkide göstermiyor ( göstermek zorunda değiller ama ne bileyim hepside koca koca genç adamlar) ne yapacağımı bilmiyorum. Başka bir eve çıkma şansım yok. En sonda kapıya geldiği zaman ben saldıracağım
ALT KOMŞUM RUH HASTASININ TEKİ?
Cevapla