Seçimden bir ay önce, babam ile Mustafa Kemal Atatürk için kavga ettik. Her zaman Mustafa Kemal'in ışığından gittim. Ben, Konya'da yaşıyorum belki de babam ortama çok fazla ayak uydurdu bilmiyorum ama Atam'dan nefret ediyor. Beni, kitaplarımı çöpe atmakla tehdit etti aw daha ne olsun. Kaynağı kadir mısıroğlu ve Ahmet anapalı bu arada ahhshahahag
Neyse Konya'da yaşıyorum demiştim. toplumun doğruları, ciddi anlamda bana yanlış geliyor. çok yobazlar ve benim ruhum çok özgürlükçü. tabii kıyafetlerime de yansıyor. Elbise ve etek giymeyi çok severim. Babam, tuttu bana * dedi sinirleniyorum.
aynı şekilde o gün seçim de yaklaşınca bir kemal Kılıçdaroğlu için kavga ettik saha görevlisiydim çok fazla insan ikna ettim babamı asla ikna edemedim ahshasgshhddgdg
Annem ile babam ayrı benim babam dedi ki annene git orada hayat kadını ol çık benimde çok çok zoruma gitti gerçekten gittim annem babama göre daha kısıtlamayan bir kadın gençlerin dilinden anlıyor (arkdaşlar yanlış anlayan comarlar olabiliyor annem işinde gücünde bir kadın babam annemi pek sevmez kavga esnasında o yüzden öyle dedi tabi ki hayat kadını olmak için gitmedim)
Geçen hafta babam yazdı özledim artık gel evine diye bende alıştım artık gelemem dedim bugünde neredeyse iç içe olduğumuz arkadaşım aradı aynı zamanda kendisi komşum olur "gel artık orada rahatlığa alıştın ama kötü rahatlık" gibisinden bir cümle kurdu oooogfff ogffff arkdaşlar ben reşit bir bireyim inanın kendi yolunu yanlış olsa bile yürümek isterim bana birisi karıştığı andaa hoop ben sinir krizi geçiriyorum ne yapmalıyım sizce yine de sormak istedim fikir almak istedim ben eşya değilim aw sürekli yer değiştiriyim ahhsahshshgd
Neyse Konya'da yaşıyorum demiştim. toplumun doğruları, ciddi anlamda bana yanlış geliyor. çok yobazlar ve benim ruhum çok özgürlükçü. tabii kıyafetlerime de yansıyor. Elbise ve etek giymeyi çok severim. Babam, tuttu bana * dedi sinirleniyorum.
aynı şekilde o gün seçim de yaklaşınca bir kemal Kılıçdaroğlu için kavga ettik saha görevlisiydim çok fazla insan ikna ettim babamı asla ikna edemedim ahshasgshhddgdg
Annem ile babam ayrı benim babam dedi ki annene git orada hayat kadını ol çık benimde çok çok zoruma gitti gerçekten gittim annem babama göre daha kısıtlamayan bir kadın gençlerin dilinden anlıyor (arkdaşlar yanlış anlayan comarlar olabiliyor annem işinde gücünde bir kadın babam annemi pek sevmez kavga esnasında o yüzden öyle dedi tabi ki hayat kadını olmak için gitmedim)
Geçen hafta babam yazdı özledim artık gel evine diye bende alıştım artık gelemem dedim bugünde neredeyse iç içe olduğumuz arkadaşım aradı aynı zamanda kendisi komşum olur "gel artık orada rahatlığa alıştın ama kötü rahatlık" gibisinden bir cümle kurdu oooogfff ogffff arkdaşlar ben reşit bir bireyim inanın kendi yolunu yanlış olsa bile yürümek isterim bana birisi karıştığı andaa hoop ben sinir krizi geçiriyorum ne yapmalıyım sizce yine de sormak istedim fikir almak istedim ben eşya değilim aw sürekli yer değiştiriyim ahhsahshshgd
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer