Benim yerim de olsan, Sen hangisini seçerdin?

Hiç sevgilim olmadı çok az arkadaşım var çok yalnızım.

_Ya üniversiteye gidicem 2 yıllık_

_Yada açıktan aynı bölümü okuyup kpss kursuna, DGS kursuna gidicem_

*** Üniversiteye gidersem DGS ve Kpss kursuna gidemem param yetmez, Sizce hangisini seçeyim ARKADAŞ, SEVGİLİ BULMAK İCİN.

Özür dileyerek burdan arkadasim ol felan demeyin lütfen olmam.

Benim yerim de olsan, Sen hangisini seçerdin?
Cevapla