Neden kimse beni kendine yakin gormuyor?

Neden sevilmiyorum neden cagrilan kisi olmuyorum hic yakin arkadasim olmadi aslinda olduda devami gelmedi hep hayalkirikligina ugrattilar yani kimse icin cok degerli olmadim dusunen benim icin cabalayan kisi olmadim hep yari yolda birakildim bilmiyorum niye boyle oluyor aslinda kotu biride degilim uyumsuz gecimsiz biri hic degilim sicak dogal samimi birisiyim mesala etrafimdaki kisilere bakiyorum yanindan dostlari eksik olmuyo oturup kalkiyo gezip tozuyo birbirleriyle dialog halindeler benim ne eksigim var bunlardan diyorum onlarin ozelligi ne diyorum
Neden kimse beni kendine yakin gormuyor?
Cevapla