Neden kimse bana bakmıyor? Neden kimse beni farketmiyor?

Çoğu kişi konuştuğum biri bile olmadığını duyunca şok oluyorlar. Yani anlamıyorum erkeklerede yakın davranamıyorum ben zaten. O problemim olduğunun farkındayım. Üç sene önce iki senelik bir ilişkim vardı. Birine yan gözle bile bakamıyordum. Onun yüzünden. Herseyime karışıyordu. şu an sanki sevgilim varmış gibi bir ağırlık içindeyim. Bir erkeğin bana sulanmasınıda tahammül edemiyorum beğensem bile. Yani kimsenin bana bir yaklaşımıda çok fazla olmuyor. Olmuyor yani. Yaklaşanlarda kimsenin dönüp bakmayacağo tipten erkekler. 19 yaşımdayım görünmez gibiyim sanki anlamadım. Dikkat çekici giyinsem bile dikkat çekemiyorum. Sanki üzerimde bir pelerin var kimse beni farketmiyor. Okadar kişinin sevgilisi oluyor benim olmuyor. Yani beğenmediğim erkeklerede içimden yazmak bile gelmiyor. Daha önce çok fazla dikkat çeken biriydim şu an çekmiyorum. Bir kişiyle bile bakışamıyorum. Bakmıyorlar
Neden kimse bana bakmıyor? Neden kimse beni farketmiyor?
Cevapla