
Görümcemin ve Eltimin bilekliğini yapmışlar, gözleri nasılda parlıyor bakın bakın 😄 hemen gittim aldım yakışmış mı?

Görümcemin ve Eltimin bilekliğini yapmışlar, gözleri nasılda parlıyor bakın bakın 😄 hemen gittim aldım yakışmış mı?
Arkadaş bilekliği gibi sanırım bu. Görümceler neyse de eltiler fena oluyor. Hiç iyi olanına şahit olmadım daha.. anlamsız bir kıskançlık ve yarış içinde çoğu. Sonradan gelen geline alt devresi muamelesi yapıyorlar dksjdk
😄Son cümle o kadar doğruki.
Cevap
13Cevap
Evet çok yakışmış abla :D ellerine sağlık güzel görünüyor gerçekten
😄Saol karşiim
Güle güle tak bileklikte güzel duruyorlar gerçekte kenafir hepsi
Ahahsh
Klasik Kadınsal dürtülerden doğan kadın didişmesi 😏
😄 Melek gibi bir hatun olduğumu biliyorsun gjfkg
Ondan şüpem yok 🤣
Yılandan bileklik yapıldığını ilk defa görüyorum sjsjsbsn
Her yerdeler onlar Sjdjf.
Pis yılanlar 🐍 shsjsj
Çok itici dhsjs
😄
Kazancılık dan Çatlamışın aynısını almışın allah görümcen ve eltine yardım etsin
Onlar senden korkuyordur kız 😂
😄 Korkmalılar korksunlar 😄
Şaşırt kız bir kere şaşırt ya 😂
Ne istiyorsun benden djfjf.
Ne güzel düz bir insanım djdkf.
Ekmek musap çarpsın bir şey istemiyorum. Faiziyle geri alırsın sen.
Lütfen diyorum bak bu düşüncenden kurtul 😂😂😂
🙄Ben şikayetçi değilim ki 🙄🙄🙄🙄🙄🙄
Neyden? Boşluğuma geldi kız
Bu hallerimden 😄
Heee bir an korktum faiz kilitleyeceksin diye.
Memnun olmayan mı var ki?
Herkes şikayetçi
Herkes dediğin 3. Şahıslar yani ve 3. Şahıslar kim köpek ki?
😄Can sıkmaya yetiyorlar
Peki haz etmediğin kişileri neden kafaya takıyorsun?
Aynı ortamda bulunacağız geriliyorum 😐😐😐
Yemin ederim en sevdiğim haz etmediğim insan ve aynı ortam. Bakışlarımla döverim onu , alttan alttan laf sokarım 😂
Ben sevmem.
Sevmediğim insanın aynı ortamda olması batar bana.
Haz etmem yaa.
Gitme o zaman. Bulunma o ortamda Florya 🤔
Gitmek istemiyorum aslında 🙄🙄🙄 3 4 senede 1 gidiyorum.
O sene bu sene maalesef.
Gitmek istemediğini hiç belli etmiyorsun Florya 😂
Kaç yaşında kadınsın mecbur degılsın buna
😄 Sen gel bir de bana sor.
Öyle olmuyor işte göko.
Eski eşim benim bir akrabayı sevmezdi Florya. Bayramdan bayrama görüşürlerdi sadece.
Bir bayram baktım yine huzursuz sen gelme ben bir uğrayıp geleyim sen o ara akrabalarını ara hemen gelırım dedim.
Yani olmuyorsa gideceğin kişiyle konuş o oldursun.
Eşimin annesi söz konusu olan.
Ben gitmezsem torunda gitmiyor, 3 4 yılda bir görüyorlar zaten.
Bu kez mecburi.
6 yaşında çocuk 2 kez gördüler.
Owww işin içinde çocuk var ben elendim Florya 😔 üzgünüm
Yaa göko benimde yapabileceğim bir şey yok.
Mecburi kaos içine düşücem.
Bayram arası bol bol yaz komik videolar at bana lütfen 😄
Bayramda yokum ama fırsat buldukça yazarım 😂😂
Sen kaos sevmez misin kız?
Yok gerilim ben.
Saman alevi gibi biranda parlarım
Ne elitliğim kalır ne nezaketim. 😄
Yazarken bile gerildin fark ettim 😂 kalıcı degılse sıkıntı yok Florya
Bayram tatilinde 😐😐😐😐
Geriliyorum çünkü çok farklı aile yapımız var.
Yıllardır alışamadım uyum sağlayamadım aileden biri gibi olamadım. Onlar bana yabancı ben onlara el kızı.
Seni o kadar iyi anlıyorum ki Florya 😔
Ama inan onun çözümü yok yanı ben bulamamıştım
Ben de uzak kalmakta buluyorum. Bu seneyi atlatayım 3 yıl rahatım djfjg.
Aklımda tek bir soru var ‘ neden 3 ‘
Bilmem ilginç bir tesadüf 😄
Ya net rakamlar verip neden beni tribe sokuyorsun sen 😂
Ben çok pis inadım biliyor musun?
İlk tartışmadan sonra en az 3 yıl geçmeden gelmem dedim istemsiz öylede oluyor.
Onuda belli miktar gram karşılığı kabul ediyorum fjfjg.
Fark ediliyor inat olduğun.
Bak ya adamla konusurken bile net rakam belirtmiş 😂
Belli miktar gramın ne olduğunu çok iyi biliyoruz adını bile söylemıyor 😂😂
😄 Keçi bile senden az inat derler bana. 😎😄
Belirtirim ben, net insanımdır.
Yok yaa miktar az bu kez. Çok harcamışım bu ay mıç mıç mıç mıç.
Gudubet ablasının yüzünü görücem önden mutluluk depolamam şart gkfmg
Keçiyle köprüde karşılaşsan keçiyi çatlatırsın 😂
Çok harcamışım 🤔 farkında değil mısın ya da başkasının ağzıyla mı yazdın kız 😂
Resmen nefret ediyor ya muhteşem 😂
😄Kontrolü kaybediyorum napiyim. Her güzel şey benim olsun istiyorum.
3 elbise alsam gözümün kaldığını almayınca aldığım 3 elbisede beni mutlu etmiyor. 😄
Nefret etmem bence görümcek için iyi bir şey, en azından ona karşı bir his var içimde.
Bu dünyada nefret dahi edemediğim mahluklar var. 😊
Nasıl kafa kız o 🤔 illa sevdiğin her şey senin mi olacak yani?
Ooooo bu iyi ve ağırdı Florya 😎
Seviyorsam benim olmalı, benim değilse zaten istememişimdir göko. 😊
Bu bile anlayana göko 😄
Var ama hiç olan bunu bile kavrayamıyor.
Kız dünyada ki bütün altınlar senin olmalı o zaman 😂😂
kavrama işi kapasite ya herkeste yok o kapasite Florya
😄Hepsi benim olsa keşke ama yinede mutlu olmam ben 😄
Yakutlar zümrütler elmaslar pırlantalarda benim olmalı 😄
Öyle kolay mutluluk yok bana fjfkg
Bende gelinim. Benş. Görümcem çok iyi
Maşallah 😄
Anlamakta zorluk çeken ben🙃😐
Nereyi anlamadın tam olarak fjfkg
Açıklayım. 😄
Bileklilerler elti ve görümce ilişkisi
Obağ😄
🤣
Aşk bu aşk 😂
Ahshsh öğğkkk
Oovvv😂😂
😄
Çok güzeller
Şirretler Sjdjf.
Fjskdkshf
Anladık aranızdan su sızmıyor..
Yok yakışmamış
Yakışmış
Yakışmış
Evet bu aşkın en güzel hali
Marka kuzum
İğrenç duruyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?