Neden Türkiye de bir çok insan özgüven eksikliği yaşıyor?

Herkese merhaba arkadaşlar. Cevremde özgüven eksikliği yaşayan bir çok insan var. Kafamı nereye çevirsem bir çok kişi bundan dert yakınıyor. Kendini ifade edememe utanma ve özgüvensizlik yaşıyorlar. Bende bir zamanlar böyleydim. Sizce buna ne sebep oluyor? İnsanlar özgüven eksikliği yüzünden hayatta hep geriden geliyorlar. Ozguveni yüksek insanlar daha mutlu oluyor. Ozguveni yüksek insanlar sıkıntılarin üstesinden kolaylıkla gelebiliyor. Acaba okullarda özgüveni artırmaya yönelik dersler verilse daha sağlıklı bir toplum olur muyuz. Bu çok önemli bir konu eskiden özgüvensiz bir ınsandim özgüvenimi kazandiktan sonra cesaretim arttı ve hayatımı değiştirmeye yönelik adımlar attım ve şimdi çok daha iyi bir hayatim var. Siz özgüveninizi artırmak ve kendinizi tanımak için hangi yolları izlediniz? Lütfen fikirlerinizi yorumlarınızı paylaşın belki ihtiyacı olan insanlara yol göstermiş oluruz 🙏
Neden Türkiye de bir çok insan özgüven eksikliği yaşıyor?
Cevapla