Türk Milleti Neden Bu Kadar Haysiyet Yoksunu?

Yanlış anlaşılmasın bende Türk'üm ama kendi milletimden nefret ediyorum artık. Özel bir yerde kasiyerlik yapıyorum ve kuzeyli ve batılı olan yabancı müşteriler o kadar dürüst, temiz güvenilir insanlar ki. Çok iyi davranıyorlar, ben yanlış bir şey yapsam hemen uyarıyorlar benim iyiliğimi istiyorlar 10 kuruş bile fazla versem geri veriyorlar farkedip. Ama Türkler/Ortadoğulu olan insanların hepsi egoist, sinirli, sürekli narsistler. Kasamda açık çıkıyor, kameradan bakıyorum ben fazla para üstü vermişim hata ile ama parayı alıp götürüyor farkettiği halde geri getirmiyor ben cebimden ödüyorum. O fazla para verdiğim Türk müşterilerin hepsini uyardığım halde vermediler paramı uzun bir aradan sonra geliyorlar hatırlamam belki diye. Haram zıkkım olsun haram ediyorum sadece. Neden bizim milletimiz böyle haram yemeyi, kurnazlık, ş*erefsizlik yapmayı çok seviyorlar cidden? Savaş esnasında bir Türk'e mi su verirsin yabancıya mı diye sorsalar yabancıya derim o derece kendi insanımdan soğudum iyice.

Güncellemeler
+1 yıl
Bana akıl yoksunu sürekli açık veriyorsun diye gizli kullanıcıya bu yorumum "Bak bak bak beni nereden vuruyor. Demek ki sana da fazla para üstü verilse sende geri dönüp kasiyerin hatasını telafi etmek yerine haram yemeyi tercih edeceksin o halde. Benim hatamı insanların pislik karakterlerinin üstüne tutma!"
Türk Milleti Neden Bu Kadar Haysiyet Yoksunu?
Cevapla