İşitme engelliyim evlenmek istiyorum ama çoğu yanlış bakıyor?

İşitme engelliyim normal biriyle evlenmek istemiyorum herkes diyorki normal al illa duymamasımı gerek diyorlar ama normal biriylede evlenebilirim ama ben istemiyorum… ben çevreden işitme engelli arkadaş bulamıyorum hiç bir tanıdığımızdan tanıdığıda yok bu yönden ben sanki evde kalacakmışım gibi hissetmeye başladım kafam allak bullak oldu ne yapacağımıda bilemedim… işte ben böyle kafamda kurdum illa işitme engelli biriyle evlenecem benim için şart ben öyle istiyorum…Çevrede işitme arkadaşlarımız bu konuda düşünceleri nedir?

Güncellemeler
+1 yıl
Lütfen cevaplaraanız çok çok sevinirim…
Güncellemeler
+1 yıl
🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼
İşitme engelliyim evlenmek istiyorum ama çoğu yanlış bakıyor?
Cevapla