ayrıldık ben ayrılmak ıstemedıgımı gunlerce anlattım sımdı de arkadas olmaya karar verdık ama ben hala delı gıbı sevıyorum onu ne yapmalıyım
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılŞu an onu sevdiğiniz için her şeyi böyle toz pembe görüyorsunuz. En azından çevremde olsun, arkadaşlığa da razı olurum diyorsunuz. Ancak size geri dönmek yerine ya yakınlarınızda başka bir kızla takılmaya başlarsa ne olacak? Bu size daha büyük bir acı vermez mi? O zaman ondan daha çok nefret etmeyecek misiniz? Bugün razı olduğunuz bu arkadaşlık ilişkisi ondan nefret etmeye başladığınızda ne kadar arkadaşlık olarak anılabilir ki? İki taraf kafasında bitirebilse ilişkiyi arkadaş olunur ama çiftlerden biri bile bitiremediyse sorunlar devam edecektir, arkadaş olunamayacaktır.
Acımasız biri değilim, seven tarafın durumunun çok zor olduğunu biliyorum, ama bu gerçekleri de kabullenmeniz gerek bence. Şu an bir umutla hislerinizin kontrolünde hareket ediyorsunuz. "Beni istemeyeni ben hiç istemem," deyip önünüze bakmaya çalışmalısınız. Şimdi bitirirseniz daha az acı çekersiniz. Geri döneceği zaman da size yaşattıklarını hesap ederek ve o anki ruh halinizi de değerlendirip buna göre karar verirsiniz.03 Yorumla
Soran+1 yılzaten arkadas olmayı tamamen kopmamak ıcın kabul ettım yoksa bende meraklı degılım onunla arkadas olmaya belkı bu surecte benı anlarda tekrar sevgılı oluruz dıye
- +1 yıl
Onu anlamış, ona göre cevap vermiştim. Arkadaşlık sürecinde sizi anlamazsa ve üstüne sizin yanınızda bir başkasıyla olursa psikolojik olarak yıkılırsınız. Demek istediğim buydu. Çok zor olur sizin için. Şimdi unutmayı denerseniz daha az acılı olur bence.
Duymak istediğiniz şeylerin bunlar olmadığını biliyorum, daha fazla uzatıp sizi sıkmak da istemiyorum. İnşallah bir hata yaptığını fark eder ve size geri döner, ama yine de siz ona umut bağlamamaya çalışın.
Onun sizde bulamadığı şeyleri -eğer varsa tabii- onsuz arkadaş çevresinde yapın ve bir şekilde bunun onun kulağına kadar gitmesini sağlayın. Belki -sizde beğenmediği, eksik kaldığınız bir yanınız veya ayrılık sebebi her neyse o konuda bir gelişme duyar da- değiştiğinizi falan düşünür, size merakı artar, geri döner. Başka da bir fikir gelmiyor aklıma, üzgünüm. Umarım bir sonuç elde edersiniz...
Soran+1 yılumarım bı an once doner bı an once
En İyi Cevaplar
Arkadas :)
013 Yorumla
Soran+1 yılevet:)
Soran+1 yılolmamalı mı:)
Soran+1 yılbıtmedıkı keyfı sıkılmıs beyfendı o hepsı bı neden bıle yok ortada
Soran+1 yılıyı mı yapmıs cok bencılsın tamam sen oyle yap
Soran+1 yılyenısını arayann kım
+1 yılbir zamanlar elini tuttuğun bir çok şeyi paylaştığın kişiye arkadaşım diyebilir misin? ayrıca eski sevgiliden arkadaş olmaz kendinizi kandırırsınız. Diyelim Yarın bir gün çocugun sevgilisi olduğunda sana söylerse ne diyeceksin bir arkadaş gibi mi davranacaksın?
00 Yorumla
zamanında iyi kötü bişeyler yaşadığın bir adamla arkadaş olmak biraz saçma. adam yeni ufuklara yelken açmak isterken senide cepte hazır bulundurmak istiyor olabilir.
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
42
Cevap
69Cevap
+1 yılTabiki Doğru birşey Bende Ayrıldım Arkadaş olduk :D
Ama Arkadaşlık Sizi Tekrar Aynı İlişkide bir araya getirebilir...
tekrar sevgili olabilirim diyorsan arkadaş olarak kal yoksa tüm ilişkiyi irtabatı ortamı kapat.. telefon numaranı falan değiş...
Şairinde dediği gibi (İ'm Şair) Aşk dediğin iki insanın birbirini tanıması ve sevmesidir...04 Yorumla
Soran+1 yılumarım bı araya gelırız tekrar
- +1 yıl
Eğer ilişkinizin devam etmesini istiyorsan , Aynı ortam, Ortak arkadaş, Ortak konular, Aynı Fikirler, Aynı Hedefler, Senin Ona Bağlayan Özelliğine göre değişir söylersen biraz daha yardımcı olabilirim.. daha önce 40 kadar soru yanıtladım bazıları komedi bazıları / fantezi ama
sana yararlı olabilcek bilgiler olduğuna eminim
Soran+1 yılbenı ona baglayayan tek sey dusuncelerı
- +1 yıl
iyi şanslar o zaman inşallah mutlu olursun :)
Arkadaş kalabiliyorsanız demekki sevgili olmanın getirdiği ekstra sorumluluklar bir tarafı bunaltmış bir süre birbirinizi rahat bırakın ya da belli bir sorun varsa konuşup orta yolu bulun fedakarlık yapın ne yaparsanız yapın. Asıl sorun zaten arkadaş olamadan sevgili olmaya kalkmak tersten de başlamış olabilirsiniz.
01 Yorumla
Soran+1 yılkeske sevgılı olsak yenıden
+1 yılbence sizin derdiniz baska...
Kizlar, erkekleri robot saniyor olm duygularimizin kapa-ac dugmesi yok... Sevgiliyken nasil arkadas olacaz lan... ayrilacaksak da usulunce ayrilalim bitsin gormeyek birbirimizi...
O yasananlar ve duygular ile nasil arkadas olunabilir?02 Yorumla
Soran+1 yılbencede oyle ama zaten arkadas kalmayı teklıf eden o ben degılım ben mecburen kabul ettım
- +1 yıl
Arkadas kalalim nedir biliyormusun ben baska alemlere akacam baska ilgilerim var hedefimde baskalari var... Haaa olmazsa da sen yedekte kal.. Olay budur :)
- Aile & Toplum konusunda 8,1b cevap paylaştı.
+1 yılolmaz olmamalı aşklar arkdaşlıllara dönüşemez beraberliğinizde o anları hem aklınızdan geçicek bunda kimi zaman içlenrisiniz yeni bir ilişki yaşarsın bu onu rahatsız edebilir bence olmamalı
02 Yorumla
Soran+1 yılbencede oyle ama tekrar bana belkı doner dıye arkadaslıgına tamam dedım
- +1 yıl
senin tercihin umarım ilerde bir sorun yaşamassın
Gizli Üye(36-45)+1 yılo ayrılalım diyor ve sende ayrılmak istemediğini günlerce anlattım? bu ne demek ya? nasıl anlattın
sevgilim lütfen sana yalvarıyorum ihtiyacım var falan mı dedin?
neden ayrılmak istemedin ? yeni bir erkek ile tanışıp cinselliği yaşamak seni üzer mi yorar mı?
hazır bu günahı biri ile işlemişken devam edelim mi dedin?
yoksa neden bu kadar ısrarcı oldun06 Yorumla
Soran+1 yılyok sadece sorunumuz neyse asabılırız dedım bence konusarak cozulmeyecek sorun yok dedım sadece nu kadar bunun ısrarı
Cevap sahibi+1 yılben ne soruyorum sen ne yanıt veriyorsun pes
Soran+1 yılyalvarmadıgımı soyledım sıze
Cevap sahibi+1 yılneden başka biri değil de o? herşeyini bildiği için mi? tanımadık birinin evine yatak odasına girmenin verdiği zorluk mu? çevrene onu tanıtabilmenin vereceği sıkıntı mı?
Soran+1 yılcunku onu sevdım ve hala sevıyorum soru sormadan tanımadan yasadık bız o yuzden onu ıstıyorum sadece
Cevap sahibi+1 yılsitede eline kadın eli değmemiş onbinlerce açlıktan kudurmuş genç var? siz kızlar sürekli bir erkekte takılıp kalırsanız onların hali ne olacak? biri hep yesin diğeri hep aç mı kalsın... yeni bir erkek bul onun da ihtiyacını gider.. sevaptır
+1 yılArkadaş gıbı konuş senın sevgının devam ettıgını dusunmesın tamammı konuş oyle ışte boyle bıyerlere gıt haberı olsun ama asla ızın alma gez toz kıskandır sonra buluşalım falan dersın gezıp tozarız dersın 2 arkadaş zaten o buluşmada dayanamıycaktır
02 Yorumla
Soran+1 yılohh ya bı sen belkı olur dedın herkes unut dıyor sadce
- +1 yıl
Ya orasını Allah bılır gencız herşeryı tat sonra keşke demessın ama şuda var bırkere ayrılınca tekrar dıkış tutmıyabılır oda var ama olsun dene şansını bosver herkesi kalbın ıstıyosa boş benım dedıgım taktıgı dene emın ol ışe yarar :D
+1 yıleski dosttan sevgili olur ama eski sevgiliden dost olmaz...
denedik ve her seferinde tekrar başladık028 Yorumla
Soran+1 yılyanı anlamadım kı bende acaba tekrar sevgılı olurmuyuz cunklu ben onu hala cok sevıyorum
- +1 yıl
benim sevgilim alevi ben sünniyim ailelerimiz çok şiddetle karşılar ve bizim çok güzel geçen 3 sene arkadaşlıktan sonra 3 senelik ilişkimiz devam ediyo ailelerimizin baskısıyla 9 defa ayrıldık ama ne arkadaş olarak nede birbirimizden uzakta duramadık, yapamadık şimdi yine sevgiliyiz ve vizelerden sonra 22 saat yolu onun için tepicem :)
Soran+1 yılyanı tekrar barısıabılırız bızde zaten benım ıstedıgım de oydu
- +1 yıl
arkadaş kal ve irtibatı kesme
Soran+1 yılumarım gerı doner
- +1 yıl
umarım döner ve senin onu ne kadar sevdiğini farkeder
Soran+1 yıl10 gun oldu ayrılalı yalvardım yakardım kabul etmedı en sonda artık hıc bı sekılde engelledı her yerden bende onun basta dedıgı gıbı arkadas oalaım dedım sut dokmus kedı gıbı tamam dedı ıns tekrar barısırız
- +1 yıl
ben bir buçuk ay boyunca telden mesajdan it gibi yalvardım ama bir defa karşısında konuştum dudağıma yapıştı.. bence karşısına çık o da dayanamaz
Soran+1 yıldaha once bızde ayrıldık ben de ıt gıbı yalvardım hıc bısey degısmedı sonra bı gun yuz yuze gorustuk bızde barıstık sımdı 10 gun oldu gorusmuyor benle acaba o?
- +1 yıl
bilemiyorum valla... başkası varsa zor...
Soran+1 yılbaskası yok ya ondan emınım sadece sıkıldı beyfendı
- +1 yıl
O zaman çık karşısına
Soran+1 yılarkadas olarak ama nasıl davranmalıyım bılmıyorum hıc msjda oldukca soguk mesela su an uzak bana hıssedılıyor
- +1 yıl
karşısında biraz otur sohbet et sonra eski konuları çok hafiften aç ama çok üsteleme devamını o getirir erkek dayanamaz... her ilişkinin vazgeçilmezi vardır... insanlara saçma gelen ama o ikisine aşkı anlatan şeyler vardır. bir olay, bir cümle hatta bir klime olablir eminim sizde de vardır onu hatırlat...
Soran+1 yılıns duzelır o zaman yaaa sankı hayata gerı donecem bı olaylar eskı halıne gelse
- +1 yıl
bende yıkıldım bütün sosyal faaliyetlerimden vazgeçtim tübitak projesinden adımı sildirdim dersleri salladım ama o çıktı geldi ve kendime geldim ve o halime gülüyorum :)
Soran+1 yılaynı ben şu an oleyım bı gelse sankı hersey duzelecek
- +1 yıl
sanki si fazla düzelecek :D
Soran+1 yılıns doner şu an cok gergınız o da bende ıtıcı ıtıcı konusuyoruz ama bana arkadas olarak o konuyu acma falan dedı ne yapmam lazım hıc bılemıyorum
- +1 yıl
mesajdan telden üsteleyip onu germe buluşmak istediğini söyle
Soran+1 yıldıyorum mesela arkadas olmaya karar vermeden dedım kı gelınce goruselım mı bılmıyorum dedı sonra belkı 1 saat gorusuruz anlatırım bıdaha gorusmeyız dedı snra arkadas oalaım dedık ve ne zaöan ıstersen gorusuruz dedı cok karısık bu erkekler ya ne yapmaya calısıyor anlamıyorum
- +1 yıl
ısrar etme en son dediğinde devam edin
Soran+1 yıl:))
- +1 yıl
karşısına çıkınca olur inşalllah
Soran+1 yılıns olur zaman hemen gecsın o zaman bende tekrar yasamaya baslayayım umarım oyle olur
- +1 yıl
hadi hayırlısı :) şu cuma günü dua ette olsun :)
Soran+1 yılınssss aynı sorun bızdede var bende sunnıyım o da alevı ama ben engel gormuyorum bunları
- +1 yıl
kısmet
Eski sevgiliden arkaşmı olur? Ne dicen ona "kanki hatırlıyon mu eskiden ne öpüşürdük "mü dicen?
12 Yorumla
Soran+1 yılbencede olmaz ama benı mecbur bıraktı
+1 yılSevgiliden arkadaş olmaz ulan nasıl dayanacksınız ya anlamıyorum insanları birbirini sevmeyen insanlar arkadaş olabilir bence sevgiliden olmaz
02 Yorumla
Soran+1 yılbencede dayanamaz bana gerı doner yanı ıns oyle olur amacım o zaten
- +1 yıl
Sevmiyorsa b. k döner bende ayrıldım hala bekliyorum dönmeyecek biliyorum
- Aile & Toplum konusunda 310 cevap paylaştı.
+1 yılKalamayacaınızı sende biliyorsun. Şöyle bir hatunu kolundan tutup sanagetirdiğinde kanka bu yeni sevgilim diyince bağrına bascakmısın o kızı:D
10 Yorumla
+1 yılSevgilim bana dedi gel arkadaş olalim siktr git dedim sevdiğim kişi ile arkadaş olacagima gergin aci cekmekdeysen senden nefret ederim daha iyi dedim ve siktr git dedim... Sevgiliden arkadaş olmaz karde. Arkadaştan sevgili olur ama sevgiliden olmaz
02 Yorumla
Soran+1 yılbende basta oyle dedım ama ya tameman bıetcektı ya rakadas olacaktık son care dıye tamam dedım yoksa hala sevıyorum onu
- +1 yıl
seviyorsan insan gibi git derdini insan gibi anlat yok sevmiyorsan arkadaş konusunu açma bacım
Aile & Toplum konusunda 384 cevap paylaştı. Eski sevgiliden arkadaş olmaz arkadaşım.. Ama siz geniş insanız onu bilemeyeceğim tabi.
04 Yorumla
Soran+1 yıldegılım tabıı ama mecbur bıraktı yoksa hıc bı ıletısım kuramayacaktık
Soran+1 yılya hıc gorusmyecegız ya arkadas kalacagız
bence olma eyer gerçekden sevdiysen onu başkasıyla gördüğünde onu sen üzülecen haberin olsun aynısını ben yaşadım ve arkadaş olduğumu çok pişmanım şu an
00 Yorumla
+1 yılBuna rağmen kaldıysan gurursuzsun.
Aksi taktirde zamanında yiyişen öpüşen çiftlerin bu arkadaş kalma davalarını çözebilmiş değilim.01 Yorumla
+1 yılEski sevgiliden çokta güzel arkadaş olur ya. Kıskançlık girdimi devreye ne olucak sesini çıkartsan dert çıkartmasan dert. Yalan o iş. Tabi insan sevince karşısındakinin konuşması bile mutlu ediyo onu.
02 Yorumla
Soran+1 yılevet tek mesele o sevıyorum sadece uzaklasmak ıstemıyorum
- +1 yıl
Dahada yıpranıyo insan. Ayrılan tarafin pekte umrunda olmuyosun.
+1 yılşahsen ben arkadaş kalamam eski sevgilimle olur mu öyle şey ya onu sevmişim birşeyler paylaşmışız başkası ile olmasını kaldıramam ki üzülürüm bitmiş olsa bile
00 YorumlaBunu genelde kızlar söyler senmi söyledin doğru söyle :) eğer erkek söylerse seni kaybetmek istemiyor tekrar sevgili olabiliriz diye beklemek için arkadaş olalım der :)
010 Yorumla
Soran+1 yılbasta ayrılalaım dedı erkek bende olmaz dedım o zaman arkadas kalaılm dedı o da olmaz dedım ben sevgılımle arkadas olmam dedım en son da ya benı arama ya arkadas kalalım dedı tamam dedım yanı erkekten geldı bu
Soran+1 yılbu gercekten guzel haber benım ıcın
Soran+1 yılhıc hemde kazanmak ıstıyoru aksıne
Soran+1 yılbı erkeke olarak sızce ben hatamı edıyorum yanı belkı doner dıye tamam dedım ben yoksa ben arkadas olmak ıstemem
Soran+1 yılumarım duzelırız
+1 yıltabi ya knk nasıl el ele tutuşuyoduk flan dersiniz artık :D
10 Yorumla
+1 yılNe konusacaksınız kı arkadas olunca. Ne guzel opusup sevısıyoduk demı kanka mı dıyeceksınız :d
00 YorumlaŞahsen, bugün aşkım-sevgilim dediğim birisine yarın 'arkadaşım' diyemem o gözle bakamam ki aksi samimiyetsizliktir bence..
00 YorumlaOlmaz ben denemiştim. Jer huyumızu bildiğimiz için. çok kez dayanamayıp seviştiğimiz olmuştur.
014 Yorumla
Soran+1 yılolmasın ıstıyorum zatrn arkadas olmak degıl derdım sevgılı olmak eskısı gıbı
Soran+1 yıltukenen bısey yok kı ya ben onu bı defa gorsem kızgınlıgım gecer emınım o da oyle ama arkadas olamadan da gorusme yollarını kestı mecburen sectım bu yolu
Soran+1 yılaskere gıdecek sanırım korkuları var geldıler ona bı defa daha boyle olmustu sonra tekrar eskısı gıbı olmustuk
Soran+1 yılbende uzuluyorum ama ıste sevıyorum keske gerı donse yıne eskısı gıbı oalabılsek
Soran+1 yılkeske bana tek ıyı gelecek ınsan o ama o da arkadasımmıs
Soran+1 yılbelkıde ama şu an sadece o olsun ıstıyorum sadece
Soran+1 yılyazık gercekten sevgının kıymetını bılmeyenlerev yazık
Peki senin aklin eriyor mu kardeşim arkadaş olmaya? akil var fikir var demekti sizin ki ask değilcçakma ilski
00 Yorumlazaten seviyosan asla olmaz iki tarafta tamamen olayı bitirmiş olmalı anca öyle arkadaş olabilirsiniz ama hep bir taraf hala seviyo oluyo seven tarafta sürekli kırılıp üzülüyo yani yüzünü bile görmemen en iyisi...
09 Yorumla
Soran+1 yılama ben belkı tekrar barısısrız sanıp bunu kabul ettım degılse asla gorusemeyecektık
Soran+1 yılben zaten sevgılı olmak ıstıyorum ama o ayrılalım dedı bende ayrılmamak ıcın gunlerce cabaladım en sonda arkadas olursak ıletısım halınde olabılecegımı farkettım ve sımdılık arkadas olmaya razı oldum
Soran+1 yılkeske ama sankı oylesı daha cok canımı yakıyor sımdı belkı ara sıra konusuruz ıyı glır
Soran+1 yılbelkıde zamanla guzel seyler olur o da bana gerı doner bu da bı ıhtımal ama
Soran+1 yıldonmeyecek adam arkadaslıgı kabul etmezdı her selılde cıkarırdı bence
Eski sevgiliden arkadaş olmaz sana arkadas kalalım diyen bir tipten hayır bekleme doğru değil. Beş sene sonra adını bile hatirlamayacağın biri için üzülmene değmez
00 YorumlaAkraba olmayan 1 erkek ve 1 kadın ancak 3 şey olmalıdır:
1) Evli
2) İki yabancı
3) Doktor-hasta, öğretmen-öğrenci gibi zorunlu ilişkiler.
Gerisi yanlıştır.00 Yorumla
+1 yılSonuçta hisler hemen ölmez bunun için arkadaş olacağınıza hiç birbirinizle alakadar olmayın daha iyi bence böylesi senin için kötü
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 357 cevap paylaştı.
+1 yılArkadaş kalabilmeyi başarırsanız birbirinizi gerçekten sevmemişsiniz demektir.
01 Yorumla
Soran+1 yılbasarmak ıstemıyorum kı sevgılı olalım ıstıyorum tekrardan mecburen arkadas kalalım dedım
Gizli Üye(30-35)+1 yılBnce arkdas olarak bile kalmaa dayan ne kadar sevsende bak ben dort aydir dayaniom konusmuyorm :(biseylrri kazanmak istoosan dayan o gelir snaa
01 Yorumla
Soran+1 yılama dayanmak daha zor hayatım alt ust oldu
Eski sevgiliye ne geri dönülür ne de arkadaş olunur. "Eski" sıfatı boşuna değil :)
10 YorumlaHarbinden super olmuş ne güzel birbirimizi kirmadan arkadaş arkadaş on numara bence sen bir manita yaparsin o da bir manita yapar okey oynar sinemaya gidersiniz bravoooo :d
010 Yorumla
Soran+1 yıltabıkı oyle degıl mecbur bıraktıu benı bende ıletısımım kopmasın dıye tamam dedım
Soran+1 yılee napsaydım yanı
Soran+1 yıl2 masum sevgılı
Soran+1 yılınan yoktu valla bı anda benım sıtemım sıktı onu
Soran+1 yılsımdı anlasın dıye ugrasıyorum bende
Öpüştüğün bir insanla nasıl arkadaş kalacaksın muhabbetiniz ne öpüşürdük ama falan mı olacak
00 Yorumla
+1 yılO iş olmaz ben söyliyim , hiçbir zaman anlamadığım bir mantıktır. Ayrılınca yüzünü dahi görmiceksin.
00 Yorumla
+1 yılSevdiğin biri ile arkadaş kalabilecek kadar çağdaşsan olur. Eğer arkadaş kalalım dediyse seninle arkadaş kalacak kadar çağdaş değilim dersin basit.
00 YorumlaAtes le barut yanyana durmaz :) barisirsiniz yada... :))
01 Yorumla
Soran+1 yılya da
Eğer arkadaş olmaya karar verdiyseniz birbirinizi gerçekten sevmemişsiniz.
012 Yorumla
Soran+1 yılmecburen kabul ettım yoksa hala delı gıbı sevıyorum
Soran+1 yılbı gun sıtem ettım gorusmedık dıye sonra olay buyudu ıstemıyorumlara geldı
Soran+1 yılcok konustum her seferınde bahane buluyor ama mesela sadece tlefonda yan yana gelmıyor benkle kac gundur
Soran+1 yılşu an aklımda sadece o var baskasını dusunemıyorum bıle
Soran+1 yıltek cozum baskası yanı
Soran+1 yılcok acımasızca
Arkadaş olamazsınız ama birbirinizden kopmak zaman alacaktır. Bu süreci yaşamak zorundasın. zamanla geçecektir..
00 YorumlaArkadaşımdı. Sevgilim oldu, ayrıldık. Hala arkadaşım. Ben gayet mutluyum şuan. lişkiyi 2 kişi yaşar 1 taraf istemiyorsa zorlamanın alemi yok. Arkadaş kalın. Eğer çok seviyorsan da muhabbeti kes.
00 Yorumlapeki sana bir sorum olacak halen seviyorsun peki başkası ile çıkarsa gözüne baka baka sen ne yapacaksın hı?
04 Yorumla
Soran+1 yılo zaman tamamane gorusmem
Soran+1 yılama belkı tekrar sevgılı oluruz
Arkadaş kalmanız saçma ve bence istesenizde olamazsınız.
00 YorumlaIyi işte fukbuddy olmaya karar vermişssiniz buda birşey
00 Yorumlaacı çekersin.. onu çok seviyosun, ayrıldın, arkadaş oluyorsun, hadi başka biriyle sevgili olursa? sen ne yapıcaksın, hem sana yazık, acı cekersin
00 YorumlaArkadas kalsanda cok sık. konusamazsınız. normal. bir arkadas degilsiniz. iyi bisey yapmadınız. acı vericek sana inan.
00 Yorumlaarkdaş ayaga makara kukara ya bırakmaycaksın ya da arkdaş kalaım demeyceksin sizin gibi şerfleri yüzünden aşklar bitiyo a m k lar ya
00 YorumlaLa kızla erkek çıktıysa daha sonra arkadaş olamaz. Kanundur bu
04 Yorumla
Soran+1 yılbencede bende oyle dedım o da arkadas daha ıyı oalacak bak gor dedı
Soran+1 yılbencede sevgılı olalım yıne sorun kalksın
Akilli olsana yav eski dosttan dusman olmaz misali yapma dusman dusmandir iste gicik oluyorum ben bu kelimeye !
00 Yorumla
+1 yılYa arkadaş olup aranı düzeltmeye bakıcaksın ya da uzatmayacaksın. Şahsen ben aşık olduğum kızla arkadaş kalamam.
05 Yorumla
Soran+1 yılbende duzelsın dıye arkadas barı kalalaım dedım
- +1 yıl
Gururlu biri değilsen arkadaş kalıp aranı düzeltirsin başka çaresi yok malesef.
Soran+1 yılgururlu olmama gerek yok o konusunda
- +1 yıl
Aşkta gurur olmaz zaten, umarım düzelirsiniz.
Soran+1 yılumarımmm
ne yazık ki olmuyor
yapabilenler anca filmler de
reel de iş yapmaz bu00 YorumlaGule papatya desen papatya gibi kokar mi :) patron.
03 Yorumla
Soran+1 yılben demek ıstemedım o ıstedı mecburen bende tamam dedım cunku baska turlu hıc bı araya gelemeyecektık
Soran+1 yılerkekeler oyle sanırım
+1 yılEğlenmenize bakın. Ya sevgilin iyi bir arkadassa?
00 YorumlaUlan millet arkada kalıyo, eski sevgililerimle hep gürültülü bir şekilde ayrıldık :D
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 373 cevap paylaştı. eski sevgiliden dost , eski kasardan tost olmaz :D :D
00 Yorumla
+1 yılArkadaş olma nedir arkadaş : ) Siz yakında kanka olursunuz sonra biz kardeşiz dersiniz : )
00 Yorumla
+1 yılarkadaştan sevgili olur ama sevgiliden arkadaş olmaz :)))
00 YorumlaSana ufaktan yol vermiş sende tamam demissin heveslenme gelir diye giden çoktan gitmis
00 YorumlaKovboy atına demis ki 'ulan hep ben sana bindim simdi sira sende'
00 Yorumlasizin sistematiğinizin a,,,,,,,, :D abi ne ilginç bir milletiz
00 Yorumlaarkadaşlık bitince ne olcaksınız onu merak ediyorum
02 Yorumla
Soran+1 yılarkadas olmak gıbı bı amacım yok zaten mecburen arkadas kalalım dedım
valla eskı sevgılıden arkadas cok zor olur bence ya
00 Yorumla
+1 yılseviyorsan arkadas olarak göremezsin o yüzden iletişimini tamamen kes
00 Yorumla
+1 yılfazla takılma yoksa kendini 2 defa kayıp edersin ondan sonra vay haline ortağım
00 Yorumla- Devamını Gör (51)
Devamını Gör(96)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar