Bunu yapmam beni kötü bir insan yapar mi?

25 yaşındayım , dört yıllık evliliğim geçen sene bitti. Siddet gördüm , aldatıldım sonunda ayrıldım ailem destek olmamasına rağmen. Aldığım nafaka ne yazık ki bir şeye yetmiyor, küçük. bebegim var , ona bakıyorum. Tek yaşadığım için maalesef asgari ücret yetmiyor , o nedenle bir süredir para karşılığı görüşmeler yapmaya başladım. Bunu yapmam beni kötü bir insan yapar mi?

Bunu yapmam beni kötü bir insan yapar mi?
Cevapla