Bunu yapıyor olmam beni kötü birisi yapar mi?

Ben 25 yaşındayım, şimdiye kadar kendimi bildim bileli hep çalıştım. Kasiyerlik garsonluk, temizlik filan işi yaptım. Anneme baktım , o böbrek hastası çalışamıyor , ama artık yetemiyorum. Kira, fatura derken borç yaptım. Ulke ekonomisi de malum. Yardim kuruluşu vs başvurdum ancak dönüş yapan cikmadi. Bir süredir de para karşılığı ilişki yaşamaya başladım Sizce bu beni kötü yapar mı?

Güncellemeler
+1 yıl
Güncell
Bunu yapıyor olmam beni kötü birisi yapar mi?
Cevapla