Temmuz ayında nişanım olacak. Erkek tarafı 2 bilezik bir set diyor, ailem ise beş bilezik bir set.. Ne yapabilirim?

Sizce ne yapmalıyım annemle annesi konuşurken annesi 2 tanesi hazır demiş iki tane yapabiliriz dememiş bu yanlış anlamayı düzeltme kısmı var şimdi de yardım edin gerginlikten ölüyorum :(
Temmuz ayında nişanım olacak. Erkek tarafı 2 bilezik bir set diyor, ailem ise beş bilezik bir set.. Ne yapabilirim?
Cevapla