
Sanal
Reel
İkisinden de oluyor
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Sanal da maalesef sanal dışında zaten gerçek hayatta arkadaşlarım yok sadece kuzenlerim vardı eskiden sürekli beraber takılırdık halı sahaya giderdik spor yapardık pes kafeye giderdik. ama son bir kaç yıldır pek arkadaş çevrem yok sanaldan da işte farklı şehirde oldukları için uzaktalar yakında olanlara denk gelmedim daha denk gelsem de sanaldan olanlar pek de güvenilir olmuyor çünkü.
Günümüzde herşeyin erozyona uğradığı gibi arkadaşlıklarda erozyona uğradı bir atasözü geliyor aklıma “ Deme sırrını dostuna, dostun der dostuna, ikisi bir olup ot teper postuna. “ o nedenle Sanalda arkadaşlar daha güvenli geliyor bana derdini anlatırsın sorunlarını paylaşırsın seni dinler aklı verir ama bir gün aranız kötü olursa zarı olmaz en azından
Sanalda ki iki aşkım bir bebeğim lafına kanacak bir ergen değilim. Şahsen bunu der demez arkandan laf taşıyorlar.
Reel hayatım daha aktif ve yoğun. Sosyal ve özgüvenli bir insanım. Dolayısıyla reel arkadaşlıklarım daha iyi.
Cevap
40Cevap
Reelde de sanalda da var. Sanal olanlar daha iyi anlaşır insan çünkü uzağında, yanındaki ile anlaşamaz pek.
Bence de bunu bizzat yaşıyorum galiba
Sanalda, bazı reeldeki şahıslardan bile daha iyi 😃
Kesinlikle
İkisinde de oluyor ama reeldeki arkadaşlarimla yan yana can cana olduğumuz için daha iyi anlaşıyoruz...
Az ama öz arkadaş tercihimdir.. sanal ve reel farketmeksizin kurduğum dostluklar kuvvetlidir..
Açıkçası burada da gerçek hayatta da tanıdığım olumlu yönde ve olumsuz yönde insanlar oluyor.
#AdaletinHukumdarı
Sanalda var hep, dostum ile de sanaldan tanıştık zaten. Hepsinin yeri bende ayrıdır sağolsunlar depresyon zamanımda çok yardımcı oldular hep
İki yerde de var ama sanalda ki o kadar iyi ilerlemiyor
ikisinden de oluyor sanaldaki dostlarımı reele taşırım
Sanaldan tanışıp reele geçenler. Reelden kimse kalmadı
sanaldan 10 yıllık arkadaşlarım var görüştüklerim var reelde arasam bulamazdım
İkisinden de olmuyor. Adım anıldığında işte dostum dedim. Adım anıldığında tanımam dedi.
Çoğunlukla vurursak reel diyorum. Sanalda da var ama reelde daha çok var.
Reelde tabiki; göz göze bakıp, konuşmak, kahkahaların havada uçuşması, hadi birde kahve içelim, fal bakalım gibisi var mı ya.
Een iyisi diyorsan reel de😅
😂😂
Sanladan arkdasim olmasını isterdim ama gerçekte daha iyi
hiç olmuyor :( genelde reelde olan arkadaşlarım birbiriyle tanışınca ben unutuluyorum :(
@uzumlu_keki yaaa kiyamam sana. sen unutulcak kizmisin
@Coloney0606 bence de değilim nflcksnd
Sevgili yap sende. sadece onunla takil
Bahtsız bedevimmmm aman kutup ayularına dikkat et
En iyi denmez belki ama rahat olan sanal
İkisinin de gideri var bende :)
2sinden de oluyor
Reelde daha eğlenceli oluyor
İkisinden de oluyor
Sanaldan arkadas olunmaz
Neden
Reeldeko arkadaşlarımı kimseye değişmem
Reel tabiki sanaldan arkadaslikmi olur
Reelde oluyor tabiki
Sanal sanalda kalır
anı paylaşmak kadar önemli bir şey yok
Reelde tabi ki
Ortaya karışık ☺🙏🍀☕
Reelde de var ama sanal daha iyi
Önce sanalda tanışırım
İkisinden de oluyor ya.
Yüzyüze görüştüğüm reel kişi
Gerçek hayatta ki dostluklarım çok daha kuvvetli..
ikisindede züperler
Reelde var sanala da acigim
Sanalda.
İkisindede olmaz pek arkadaş canlısı değilim
Sanal arkadaşım yok
Reel.
Reel tabi ki
Sanal
Hiçbiri
Reelde
reelde
Reelde olur bence
En uzun sanal galiba
Reelde tabiiki
Hiçbiri😔 arkadaş edinemiyorum bir türlü
Reel
reel
reel 😌
Sanal
İkisinden de oluyor
her ikisinde de var
reel.
Reelde
Ne sanalda ne reelde arkadaşım yok
elbette reel
Sanal bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?