Artık iyi niyetli olmak istemiyorum ne yapmalıyım?

Merhaba. Hiç tanımadığım insanlara çok dökmek istemişimdir içimi bu nedenle sizlere döküyorum.24 yaşında hayatın bazı zorluklarını görüp kendi kendine ayakta durmaya çalışan genç bir kızın hikayesi. Hem ailede ortanca olan hem okutulmamış hem çalışan hem ailevi maddi manevi sorunları gidermeye çalışan hem en yakın ailesinin abla kardeş dertleriyle dertlenen ve çözüm bulmaya çalışan ama yine de bu insanlar tarafından iyi niyetimin göz ardı edilmesi beni gerçekten çok üzüyor. Bazılarına komik gelecek belki buraya yazmam veya çok ezikçe ama konuşacak kimsem yok.. ve iyi niyetimi bir kenara bırakmak istiyorum çünkü gerçekten çok üzülüyorum 😞hem kendi ilişkisini yürütmeye çalışan hem de çok yakınımda hayatım için önem arz edecek bir sınava hazırlanmaya çalışmam..
Artık iyi niyetli olmak istemiyorum ne yapmalıyım?
Cevapla