Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın!
Sevgilimle ayrıyız onunda beni sevdiğini biliyorum bende çok seviyorum biraz zaman alıcak barışmak için ama annesi ve arkadaşları barışmamızı çok istiyorlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Yaşamıştım benzer bir durum. Ailesi bir süre aradı, tekrarı olmayacağı konusunda netliğimi gördüklerinde konu kapandı tabi.
Hayır aksine kuzeni gelip birbirinizden uzak durun dedi.
Neden
Hamileydim düşük yapmamı istediler sonrasında da malum olarak uzaklaşmamız gerekti.
Ondan mı hamileydin
Evet zaten başka biriyle birlikte olmadım olmamda.
Inşallah kuzeni lafina bakarak ayrilmamissinizdr
Kuzeni haklıydı çocuğun her hareketi bana zarar olarak dönüyor yapacak bir şey yok.
Ee nasıl zor olmadi mı senin için bebeğini aldırdın mı
onlara ne? sizin aklıız fikriniz yok mu?
bu tür şeyler çok sinir bozucu
Ailesi beni çok seviyorlar arkadaşları da ayrılmamizi istemiyor ondan dolayı
iyi onlar beraber olsun o zaman ya sabır
Bir kere olmuştu kabul ettim 3 gün sonra yine ayrıldık
Demek biraz sıkıntılı ayrıldıktan sonra barışmak
Genelde aynı sebep tekrarlanıyor
Ailesi istemişti eski sevgilimin ama benim için kafamda bitirdiysem o ilişkiyi geri dönüşü yoktur
Ben başka okyanuslara seyehat etmeyi kafaya koymuşsam gerisi ilgilendirmez beni.
benim ki de oyle ondan cok annesi arayip soruyo barismicak misiniz diye ama eger istemiyorsan onlarin baskisiyla beraber olma
Istiyorum barışmayi annesiyle konuştum oğlumla konusucam dedi konuştu mu bilmiyorum tekrar aramadım arasam mı bilmiyorum
ustunden 1 2 gun gecmediye arama daha
3 gün oldu ama 2 gün telefonda konuştuk sayılmaz dimi sjsj
mşğdlsndldheo biraz daha bekleyip ara bence
ablası çok uğraşmıştı kabullenemedi uzun süre
Barışma olmadı mı
hayır barışmadım , ablası bir yandan kendisi bir yandan denediler ama nefret ettiğimde olmaz daha
Hayır kimseden böyle bir istek gelmedi
Arkadaşları demişti.
Ee barıştınız mi
Barışmıştım
Sonra noldu
Ben kıyamadım en sonunda bana fena kıydı sonra depresyona girdim yıllardır falan filan
Üzüldüm ya kaderinde yokmuş bi imtihanmiş demekii
Aynen ama artık atlattık çok şükür acısını 😊
onlar ayirdi zaten
Ciddmsn nedenki
ters olmazmı
Ne konuda
kızla küs aile ilebarışık
Şöyle annesi ayrılmamızi söyleyince üzülmüştü konusucam dedi oğlumla ne konuştular bilmiyorum merak ediyorum açıkçası tekrar arayıp soriyim mı yoksa biraz daha mi bekliyim
basit görmesinler sein onlar arasın
İstemedi
Yok.