Arkadaşlar Anneniz tarafından yok sayıldınız mı?

Merhaba Arkadaşlar. Evim büyük kızıyım. Benden küçük kız kardeşim var. Arkadaşlar kız kardeşimin erkek arkadaşı oldu. Annem 2 sene boyunca sinir krizleri geçirdi. Kız kardeşimle birbirlerini yediler. Annemin hep yanındaydım. Kendini yerden yere vurdu. Fakat kız kardeşim erkek arkadaşından ayrılınca ortalık ılımanlaştı. Bende 34 yaşındayım. Konuştuğum kişiyi Anneme söyledim. Aslında söylemeyecektim. Zorla söylettirdi.1 ay boyunca iyi davrandı bana. Sonra götüyle telefonla adam buluyor. Seninkini çalıştığı yere gider dilerim dedi. Eğer aileden bir sır ver dedi bana senin burnundan fitil fitil getiririm dedi. Anneme sana hakkımı helal etmiyorum dedim. Senin hakkındamı vardı dedi.2 yıl boyunca hep yanındaydım. Her sinir krizi geçirişinde. Onları çok çabuk unuttu. Yeni salon takımı aldılar. Oraya kız kardeşimin resmini başarılarını filan koymuş arkadaşlar. Aynı evde yaşıyoruz. Yolda karşılaşıyoruz Annemle tanımamazlıktan geliyor bende öyle yapıyorum. Anladım ki iyilik merhamet bir işe yaramıyor. Herkes Annemde dahil menfaatine göre evlat arkadaş seçiyor. Bu hayatı öyle bir anladım ki gençler. İnsana en yakınındakiler zarar veriyormuş.

Arkadaşlar Anneniz tarafından yok sayıldınız mı?
Cevapla