Hayattan hiçbir zevk alamıyorum herşeyden bıktım usandım?

Hiçbir şeyden Mutlu olamıyorum sürekli karamsar düşünüyorum bazen neden yaşıyorum diye sorguluyorum asla mutlu değilim hicbiseyin tadı yok mecbur olmasam yaşamı istemiyorum daha gencim belki ama kendimi asla genç hissetmiyorum asla bir umudum yok gelecek ile ilgili ailme evlat acısı çektirmek istemediğim için bişey yapamıyorum ben ne yapmalıyım siz bana söyleyin kafayı sıyırdım artık kafamda bir sürü ses var hiçbiri susmuyor...

Hayattan hiçbir zevk alamıyorum herşeyden bıktım usandım?
Cevapla