Teyzem den tiksiniyorum çok igrenc böyle bir insanın evinde kalabilir misiniz?

Çok pis biri ya, dağınık olmak başka bişi pis olmak başka, ben çok dağınık biriyimdir ama , pisliğe tahamulum yok , mesela bunlar şimdi iki senedir bu kirada yaşıyorlar , fakat mutfakta aletleri falan hep kir yağ içinde, ayda bir temizlik yapıyor evde, bide üstüne en nefret ettiğim şeyi yapıyor sürekli mutfak şeysinin içine batık tabak tencere koyuyor bazende tencerenin içine buzlu et koyup suda salınsın diye orada bırakıyor e ben elerimi yıkamaya ya da su içmeye gidiyorum, onların ustundemi yıkayım ellerimi ne kadar pis ve düşüncesiz biri iğrenç , daha maddi olarak kendimi toparlamadim yoksa bi saniye durmak istemiyorum yani
Teyzem den tiksiniyorum çok igrenc böyle bir insanın evinde kalabilir misiniz?
Cevapla