Eskiye nazaran çok az şükrediyorum. Sürekli isyan halindeyim. Eskisi kadar çok düşünüp yararlı seylrr de yapmıyor gibi hissediyorum. Zamana çok sovdum bugün aha bugünde bitti yarında bitcek çok hızlı geçiyor ya biraz yavaşlasa mesela ben işlerimi rayına koysam
Güncellemeler
+1 yıl
Sigaraya mi başlasam
Kendimi ruhsal olarak çok kötü hissediyorum ne yapmam lazım?
Bu düşünce şuna sana ait değil bunu sorman vesvese yapıyorsun çünkü sana pismanlik veriyor yani sana ait değil şeytan insanın en zayıf noktasından vuruyor
Hadis: «Bismillâhillezi lâ yedurru ma'asmihi şey'ün fil'-ardi ve'lâ fi's-Semâi ve Huve's-Semî'u'l-Alîm/Ne yerde, ne gökte adı (nın anılması) yla hiç bir şeyin zarar veremeyeceği Allah'ın ismiyle ki, O Semî ve Alîm'dir.» duasını her günün sabahında ve akşamında üç defa okuyana hiç bir sıkıntı gelmez.
Anlıyorum bende duygulardan sıkıntılardan geçtim ama tek kurtuluş maneviyat yükseltmek lazım başka yol yok şeytan insanın en zayıf vuruyor vesvese veriyor , ümitsizliğe düşme Allah belki sana bu sıkıntılardan sonra hayalini bile kuramadığın mutluluk nasip edecek sapret İmtihan dünyası sapret
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
İnşirah suresi oku kalpin hasta maneviya yükselt Allah a daha çok yaklaş
Bak bu konuda da kötüyüm
Dinden çıkmış miyimdir
Bilmiyorum
Ama çok sovuyorum
Bu düşünce şuna sana ait değil bunu sorman vesvese yapıyorsun çünkü sana pismanlik veriyor yani sana ait değil şeytan insanın en zayıf noktasından vuruyor
Bak çok isyan ediyorum öyle böyle değil
Bugünde deidm Rabbim dedim sen içene verene vurana kırana maşallah veriyon da veriyon ne yaptım ben ya ne yaptım
Her türlü şey gördüm
biraz da bize ver illa kötü şeyler mi yapalım
Kalpin Allah yaklaştır şeytan oyununa gelme maneviyat yükselt istersen en büyük hatalar yap Allah yinede seni seviyor
Ya bir de ne biliyon mu
Ben iyi olmaya doğruları yapmaya çalışsam bile hadi bu dünyada vermedi öteki dünyada da cehennemr gidersrm
Vallahi şaşırmam
Nefsini koreret isyan etme verirse nimet vermezse hikmet vardır demek en iyisini verecek imtihandayiz sapır ve dua gerek
Belki de kötü olmak lazim
21 senedir neyin imtahanu
Şeytan oyununa gelme sapret bu geçici dünyada hiçbir şey kalıcı değil en mutlu animizda geçecek en kötü animizda gececek imtihan
Yaw kardeşim
Ezber konuşma
Hz ademden kıyamete kadar tüm insanları günahlarını toplasalar allahın rahmeti daha buyuk
Yahu bıktım
Anlıyor musun
Sen bittim dersin Allah yettim der
Allah'ım sen bana sabır ver canım güzel kardeşim benim
Ben 20 senedir gık demedim
Ne yasaduydam eyvallah Allah'tan dedim
Ama yeter
İşte tam bu nokta çok önemli Kadere rıza göster şeytan oyununa gelme ne yaşadın bu kadar bilmiyorum ama bu geçici dünyada hiçbir şey kalıcı değil
Bıktım yetmez mi
Kalıcı olmadığını biliyorum
Hz yunus balığın karnındayken karanlık zamanda hz yunusu kurtaran Allah senide sıkıntılardan kurtarır
Hz yunus duası oku
Valla beni daha çok tribe sokuyorsun
Ben elimden geleni söyledim Allah hem bu dünyada hemde ahirette sıkıntılarımızı hayra çevirip En güzelleri nasip etsin dua et herzaman gecer
Ya ediyorum
Ettim
Kesin yancam
Sana soru sana göre dünyanın büyük denizi neresi soruyu cevapla anlayacaksın
Nasıl
Sana göre büyük deniz neresi bir örnek ver anlayacaksın
Yok
Allah'a emanetsin kardeşim
Sen de allah a emanet inşallah hataya düşmezsin
Ne hatası
İsyan etme konusunda iyi bir şey degil
Napim
Şeytan oyununa gelme
Çok kötüyüm
Bu geçici dünyada hiçbir şey kalıcı değil en mutlu animizda geçecek en kötü animizda gececek sapret ve dua et imtihandayiz
İnşirah suresi okurmusun
Sen bittim dersin Allah yettim der
🥺🥺🥺🥺
Ya iyi değilim
Ne yaşadın bu kadar bu hale geldin
Bak çok garip bir şey içimde beni yiyen bir şey var
Hadis: «Bismillâhillezi lâ yedurru ma'asmihi şey'ün fil'-ardi ve'lâ fi's-Semâi ve Huve's-Semî'u'l-Alîm/Ne yerde, ne gökte adı (nın anılması) yla hiç bir şeyin zarar veremeyeceği Allah'ın ismiyle ki, O Semî ve Alîm'dir.» duasını her günün sabahında ve akşamında üç defa okuyana hiç bir sıkıntı gelmez.
Sabahb3 akşam 3 defa oku geçer
Hz yunus duasını oku
Beni anlamiyorsun
Anlat tam neyin var
Duygusal boşluk mu
Olumsuz dusuncelermi
Travma mi
Hepsi
Anlıyorum bende duygulardan sıkıntılardan geçtim ama tek kurtuluş maneviyat yükseltmek lazım başka yol yok şeytan insanın en zayıf vuruyor vesvese veriyor , ümitsizliğe düşme Allah belki sana bu sıkıntılardan sonra hayalini bile kuramadığın mutluluk nasip edecek sapret
İmtihan dünyası sapret
Vardır bundada bir hayır bugünlerin de geçeçek
Git birisine yaz bişeyler yap değiştir kafanı
Ben de sabredkyorum ama hayatımda hiç birşeyin değişmemesi beni de sinir ediyor iyi anlamda yani hep aynı duzeltemiyorum hep
Sabırla dua et
Yani bir şey de yapmıyorum mucize vejliyorum
Zaten ediyorum
Dua et herşeyin hayırlısı iste
Ama zaman gectikce karamsarlasiyorum ve umutsuzlasiyoeum
Allahtan ümit kesilmez sen gül yaprağı istersin Allah sana gül bahçesi nasip eder
Bunun olması için imtihandayiz sapret mek lazım dua lazim
Adetin yakın mı
Ne alaka ya
O dönemin önceki ruhsal ve psikolojik olarak çöküntüde hissediyor bazıları o sebebten sordum
Hayır