Kapalıyken açılan var mı? Çok mu masraflı?

Hafiften bir niyetim var fakat açılmak da parayla. Pişman olmaktan da çok korkuyorum çünkü düşünce olarak da muhafazakar biriyim. Diyelim ki açıldım ona göre dolabımı komple değiştirmem gerek. Saç baş boyama derken birsürü masraf çıkar. Şimdi kendi çapımda bir şeyler yapıyorum, nasılsa kimse görmüyor diye abartmıyorum. Ay açılmakta nerden baksam kaç bin tl tutar şimdi. Zaten işsizim ben en iyisi kapalı kalmaya devam etmek dimi?

Kapalıyken açılan var mı? Çok mu masraflı?
Cevapla