Benim dershanede bir hocam vardı erkekti kendisini çok severdim dershanedeyken de sonra bir gün İzmir'e gitti temelli bizi bıraktı öyle işte sonra
Öğrencilerini özlediği için çok sık iletişim kurardı muhabbet ederdi whatsaptan soru çözme grupları falan kuruyodu beni de severdi dershanedeyken bir gün işte yeni Türkçe hocanız nasıl iyi mi derken ordan muhabbet açıldı arada bir de olsa konuşuyorduk dershaneden derslerden ben arada bir hal hatır soruyodum hocam nasılsınız vs böyle böyle ilerledi ve biz abi kardeş gibi olduk gerçekten de onu abim gibi görüyorum çok severim kendisini öğretmenler günü oldu İstanbul'a geldi tekrar ben ona kazak aldım hatta kazağını annemle beraber seçtik yeri geldiğinde özel konularimi ailevi meselelermi de anlatırdım hep derdi bana seni kardeşim gibi seviyorum canım kızım falan filan
Sonra ilerledi derken birden sevgililerini anlatmaya başladı işte flortunun numarasini attı eski sevgililerini anlatıyodu 32 yaşında bu arada ama hala bekar bende 18 yaşındayım neyse bir gün bizim yeni edebiyat hocası 42 yaşında onunla konuşmuş instadan bende olursunuz hocam falan filan diyodum bana sendne küçük biri olur ama benden büyük olmaz dedi falan bana sevgili yapma sevgili yaparsan seninle iletişimi keserim dedi yani özel hayatını yeri geldiğinde çok anlatıyor ben sevguli olduğum insanları anlatmam gidip işte sevgili yapma tarzından şeyler söylüyor hatta bana birini ayarlasana falan dedi çevrenden birini bul dedi
En son instegrama fotoğraf attım bana bu kadar fotoğraf paylaşma dedi işte bende niye dedim ilk önce okul oku dedi instegramda fotoğraf paylaşmam nirmal bişey değil mi tamam abilik yapıyorsun ama bu kadar dokunan ne ve iki kere üst üste bana fotoğraf paylaşma bu kadar dedi yani abim gibi görüyorum ama cidden bazı hareketleri aklıma başka düşünceler getriyor bana İzmir'e gel okulunu burada oku burada seç falan diyor burayı kazan diyor aramıza kimse girmesin diyor biri girerse hayatına ilk benle tanistir falan diyor ama gelip bana senden küçük biri olur demesi falan filan arttık saçma gelmeye başladı resmen instegrama fotoğraf attığım için Trip falan yiyorum sanki kiskaniyormus gibi geliyor yoksa niye fotoğraf paylasmami istemesin gerçekten amacını ve ne düşündüğünü anlayamadım kızım kızım falan diyor kardeşim diyor ama anlamadım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Fırsat verirsen iliskiye dönsün ister muhabbetin ama fırsatını bulamadığı icin beklemede bence
Yani bana dk basi yazmıyor yazdığında da canım kızım güzel kızım diyor ya da laf arasında kardeşim benim yazıyor ama mesela story atıyorum her ne kadar abilik yapıp benimsese bile bana fotoğraf paylaşma demesi saçma değil mi bunun altındaki tek neden kıskançlık bence eğer ben aynı şeyi yapacak olsaydım öyle olurdu?
Bence seninde hosuna giden biriyse konusmaya devam et degilse muhabbeti azalt
Yani benden 15 yaş büyük abim yaşında o gözle bakamam babamla aynı yasta nerdeyse
Ozaman yavas yavas sınırla sohbeti çünkü her erkek birgün bakışını degistirir
Sana sempatisi olmuş olabilir normaldir belkide bu genç bir kizsin sende sonuçta senden hoşlanmış olabilir
Aramızda 15 yaş varr ama hani abilik yapıyor beni korumak istiyor diyelim kız kardeşine güzel kızım demek varken veya hikayeyi beğenip geçmek varken neden ayda yılda bir fotoğraf paylaşan kıza bu kadar fotoğraf paylaşma dersin ki ben bir insanı kiskaniyorsam derim o insana abi gözüyle bakıyorsam gerçekten fotoğraf paylaşıp paylasmamasi beni ilgilendirmez diye düşünüyorum
Bak yaş farklı olabilir 90 yaşındaki adam 20 yaşındaki kadınla evlenmiş çok mu imkansız senden hoslanmasi. Peki cinsel şeyler sohbet yani geçti mi aranzda
Hayır geçmedi geçemez o benim hocamdi ve bende sürekli ona abim abim diyorum bana kızım diyor cesaret edemez öyle biri de değil ama gözleri fildir fildir biraz yani saçma geliyor bana sevgili yapma diyor kesinlikle hadi onu anladım ama fotoğraf herkes paylaşıyor niye bu kadar zoruna gidiyor ki
Ya sana karşı bişeyler hissetmezsr kıskanmaz seni sende beni anla. Geceleri seninle hayaller kurup yaptmistir seni hayal edip musturbasyon yapmıştır kesin olmaz deme
Benim çok meraklım olsa dakka başı mesaj atmaz mi dört beş hatta bazen on günde bir konuştuğumuz oluyor yani bişey hissetse her dk atar
Belki şüphe etmeyesin diye
Mesela bana anlatıyor geçen diyorki bir kız var 19 yaşında bana yürüyor diye bende şu cevabı verdim falan die mesela abi kardeş gibi de olsak bunu bana niye anlatırsın buna kadar anlatmam ben yani ne kadar yakın da görsem birini dimi?
Ya talibim var demek istiyor beğeniliyorum diyor boş adam değilim eğer hayatinda kimse yoksa beni düşün demek istiyor. Seni emin ol arzuluyordur emin ol
Anladım
Hiç cinsel sohbet geçti mi arandza
Hayır abim gibi görüyorum kızım kızım diyor diyorum ya annemle falan konuşuyor arada okdr sınırı asmaz
Ayrıca dershanede hocamdi yani yüz yüze bakıyoduk dersimize giriyordu okdr insanın içinde
Ne kadar sapık olduğunu ne bilecen ya ya sanki peygamber mis gibi de kefil oluyorsun
Çünkü yediremem kendime yani bir senedir tanıyorum kendini benim yerime koy
Bide hani böyle söylüyor ama açık açık ne bileyim sen gel İzmir'e gezeriz beraber takiliriz demedi gerçi şey dedi dershanedeki öğrenciler buraya geldi falan lisans yaptığım üniversiteye gezdik tozduk dedi bilemiyorum
Gerçekçi düşün sırf tanıyorsun diye öyle biri olmayacağı anlamına gelmez
Hakliisn ben bide babamla görusmuyorum bunu ona söyledim sahiplenme duygusu da olabilir diyorum ama herkesin abisi babası var kimse fotoğraf paylaşma demiyor yani mesela eski sevgilim benim foto paylassa çok sevsem eğer ki kız takipçisi de olsa mesela kıskanırım kendi kendimi yerim ama sevgilim le abim dediğim insan bir değil farklı davranırım yani bakar geçerim foto paylassam nasıl ki amcami dayımı seviyorum ama kıskanmiyorym sonuçta yani öyle farkındayım aslında ama yediremiyorum bir tarafım inanamiyor cesaret edemez diyor falan bide okdr sene dershanede çalışmış yedi sene bir sürü ogrencisi olmuş ve ben kapaliyim hani açık olsam tamam onlara yurumeyen bana mı yuricek ama abim olatak fazla yakınlık gösterdim hal hatır soruyodum sürekli falan ne bilim
Kendine yer yapıyor bak gel buraya demis amacı seni dost ayağıyla senden faydalanmak
Bilmiyorum okdr da güzel olsam tamam bu kız benim olsun kıskansın dicem de😂 güzel de değiliz
Güzellik estetik bir kavramdır böyle adamlar güzelliğe değil seksiliğine bakar
Olabilir bilmiyorum
Bana yazar mısın bekliyorum
Neden ki
Takjip atar misin
cok uzun yazmişin yahu 4. satirdan sonra okuyamadim :D
Okuyun fikir almak istiyorum
reşitsen sorun yok karar verme mecii sensin artik ögrenin şunu. ve bazi şeyler yasanmadan bilemezsiniz :D
Bence bildiğin sana yürümüş bir şeyler kırmış kafasında
Yani bana dk basi yazmıyor yazdığında da canım kızım güzel kızım diyor ya da laf arasında kardeşim benim yazıyor ama mesela story atıyorum her ne kadar abilik yapıp benimsese bile bana fotoğraf paylaşma demesi saçma değil mi bunun altındaki tek neden kıskançlık bence eğer ben aynı şeyi yapacak olsaydım öyle olurdu?
Öyle tabiki kıskanmış seni. Bence çok samimi olma biraz mesafeli olmak senin açından daha iyi
Amacı başka seni kardeş falan görmüyor.
Rica etsem baştan üçüncü soruma bakar mısın fikir almaya ihtiyacım var