Öğrencimin abisiyle konuştuğum ortaya çıkınca dalga geçildim, sizce gerçekten hatalı ve saf olan ben miyim?

Ben ücretli öğretmenim, bir öğrencimin abisi beni çok beğenmiş istek attı, konuştuk ama ben beğenmedim onu reddettim. Sonra bu öğrencinin kuzeni var 9. sınıf arkadaşlarına söylemiş, bunlar çocuğun ismini söyleyip dalga geçtiler benle, ben de ağladım. Sonra müdür yardımcısı arkadaşım çocuklarla konuştu, benden özür dilediler. Şimdi abisi evlenmiş ve beni instadan engellemiş, evlendiği kızın da olaylardan haberi vardır anlayacağız. Ben hem arkadaşlarıma hem de öğrencilere bu olaydan dolayı rezil olduğumu, yaptığım hata içinde pişmanım ve şu an arkadaşlarımla da aram limoni, bu olay yüzünden değil tabi başka olaylar yüzünden de.
Öğrencimin abisiyle konuştuğum ortaya çıkınca dalga geçildim, sizce gerçekten hatalı ve saf olan ben miyim?
Cevapla